Słuchawki + karta dźwiękowa/DAC Do 400zł

Witam

Chciałbym kupić słuchawki wokółuszne i chyba najlepiej będzie jakiś model ze słuchawek otwartych/półotwartych (naczytałem się już, że zamknięte potrafią być bardzo męczące). Będą one używane wyłącznie przy komputerze dlatego także lepiej byłoby kupić jakiś DAC lub kartę dźwiękową(obecnie przesiaduję na wbudowanej dźwiękówce w Asrock P67 Extreme4).

Muzyka jakiej słucham to: rock, pop, j-rock i j-pop (nacisk na gry jest drugoplanowy).

Dobrze jakby miały wyczuwalny bass. Za wszystko chciałbym zapłacić maksymalnie 400zł.

Czy ktoś mógłby pomóc mi w znalezieniu dobrego sprzętu w tej cenie? Jestem totalnie zielony w tym i ciągłe czytanie w internecie przyprawia mnie o dreszcze. Kiedy znajdę dobry model w wielu tematach i tak polecają jeszcze inne zamiast tych, a też zależy to od tego czego oczekuje użytkownik. Prosiłbym o szybką odpowiedź bo chciałbym w tym tygodniu kupić sprzęt, abym przed świętami już dostał go.

Dzięki i pozdrawiam.

To juz sam musisz wybrac czy DAC czy dzwiekówka. Ja ze swojej strony polecam:

Asus Xonar DX(PCI-E)

Asus Xonar D1 (PCI)

AudioTrak Maya U5(USB)

Twoj wybór.

Natomiast słuchawki to Superlux HD681 Evo / Superlux HD681

Dobra szięki za odpowiedź. Poczytałem jeszcze i wybrałem Superlux HD681 Evo. Tylko zastanawiam się jeszcze czy lepiej kupić DACa czy dźwiękówkę. Z tego co czytałem to ten DAC, którego poleciłeś ma problemy jakieś z wersją HD681(może z EVO też, nie chciałbym testować-chodzi o szumy w słuchawkach). Mógbyś coś jeszcze poradzić? Z tych dźwiękówek byłbym skłonny wybrać ASUS Xonar DX lecz nie wiem czy nie lepiej będzie kupić jakiegoś DACa (nie wiem tylko czy w tych cenach jakość dźwięku jest porównywalna), ponieważ jak coś zawsze można do niego podpiąć inne urządzenie.

@edit

Jednak poczytałem trochę i wybieram ASUS Xonar DX. Dzięki za radę.