Śmieszne montaże z lola

Witam nazywam się Adam, niedawno zacząłem nagrywać filmiki z lola, właśnie wypuściłem pierwszy z nich w sieć lecz początki są zwykle trudne, więc zwracam się do wszystkich którzy to przeczytają. Nie jestem profesjonalistą, moje umiejętności montażu są najwyżej przeciętne, ale za to dobrze się przy tym bawię i możliwe, że ktoś również będzie się dobrze bawił oglądając moje filmiki... Planuję wypuszczać jeden do trzech filmików tygodniowo, a także nagrywać filmiki z przyjaciółmi z za granicy po angielsku.

Zostawiam link :

https://www.youtube.com/watch?v=RcXNfSv3trk

Jeżeli się podobało daj łapkę w górę :)

Manipulus

Zmontowane nie najgorzej.
Po paru żartach średniego kalibru wyłączyłem.

Zmontowane nie najgorzej. Po paru żartach średniego kalibru wyłączyłem.

Żarty nie są skryptowane :) Więc nie zawsze będą odpowiadać wszystkim ale dziękuję za odzew :)

Dlaczego 4:3? :o

Dlaczego 4:3?

Musiałem tak zapisać przez pomyłkę w następnych filmikach dopilnuje żeby było 16:9 :)

Mnie niestety nie rozbawiło, troszkę wymuszone te żarty były.

Mnie niestety nie rozbawiło, troszkę wymuszone te żarty były.

Szanuję opinię :) dla mnie najważniejsza jest zabawa ale wezmę to pod uwagę także myślę nad inną formą filmików zobaczę jak pójdzie :)

Szanuję opinię dla mnie najważniejsza jest zabawa ale wezmę to pod uwagę także myślę nad inną formą filmików zobaczę jak pójdzie

Negatywny feedback zmusił mnie do myślenia mam zamiar zacząć od podstaw ponieważ chcę tworzyć content dla ludzi i chcę słuchać krytycyzmu :) Filmik został usunięty niedługo powrócę z lepszym contentem

mod_ico.png
Używaj opcji edytuj ~n4z

No i dobrze, z chęcią zobaczę "lepszy content" :D.

No i dobrze, z chęcią zobaczę "lepszy content" .

warn_ico.png
Poza cytowanie prosiłbym również o dodawanie włąsnej treści ~ blaumro