Smite- już nie mam siły

Witam! Dziś założyłem już jednego posta, pytając się jak zmniejszyć rozdzielczość, nie wchodząc do gry. Wszedłem w ten config, wszystko zrobiłem jak należy, ustawiłem, żeby gra włączyła się w oknie, zmieniłem rozdzielczość .. po włączeniu 'play' robi się black screen, gra się minimalizuje i słychać tylko muzyczkę. Sterowniki do karty graficznej sprawdzone. Nie mam pojęcia co robić dalej. Dodam, że re-instalowałem i pobierałem grę dwukrotnie. Po zmienieniu rozdzielczości, włączeniu gry (gra się minimalizuje), wyłączeniu gry, rozdzielczość sama z powrotem się zmienia na domyślną..

To że rozdzielczość zmienia się z powrotem, to pewnie dlatego że nie ustawiłeś configu "tylko do odczytu"(bierzesz PPM na config---> klikasz właściwości---> na dole masz "Tylko do odczytu"). Co do reszty to nie wiem jak Ci pomóc.

Wszystko zrobiłem dobrze ;x ; dodam, że win 7

napisz na forum gry lub do supportu

Ty ten config zmieniasz tam gdzie masz zainstalowaną grę, czy w moich dokumentach/my game/smite/battlegame/config/BattleEngine?

W spoileru masz mój config(ten z moich dokumentach/my game/smite/battlegame/config/BattleEngine) do smite, może spróbuj z niego odpalić. Zmieniłem w nim rozdzielczość na 800x600 i żeby się otwierał w oknie. Ustaw config "BattleEngine" tylko do odczytu.

Tylko weź skopiuj swój config na wszelki wypadek.

[Configuration]
BasedOn=..\Engine\Config\BaseEngine.ini
MapExt=tgm
Map=lobbymap
LocalMap=lobbymap
SaveExt=usa
Port=7000
GameName=Smite
GameNameShort=Smite
[Engine.ScriptPackages]
+EngineNativePackages=PlatformCommon
+NativePackages=TgGame
+EditorPackages=TgEditor
+NativePackages=TgClient
+NativePackages=BattleGame
+NativePackages=BattleClient
+EditorPackages=BattleEditor
+NonNativePackages=TgGameContent
[Engine.DemoRecDriver]
DemoSpectatorClass=TgGame.TgDemoRecSpectator
MaxRewindPoints=150
RewindPointInterval=30.0
NumRecentRewindPoints=120
ProtectedRewindPointInterval=1800
NetServerMaxTickRate=27
[Engine.Engine]
MaxParticleResize=1024
MaxParticleResizeWarn=10240
bUsePostProcessEffects=False
bRenderTerrainCollisionAsOverlay=False
TimeBetweenPurgingPendingKillObjects=30.000000
AllowShadowVolumes=TRUE
LightComplexityColors=(B=0,G=0,R=0,A=1)
LightComplexityColors=(B=0,G=255,R=0,A=1)
LightComplexityColors=(B=0,G=191,R=63,A=1)
LightComplexityColors=(B=0,G=127,R=127,A=1)
LightComplexityColors=(B=0,G=63,R=191,A=1)
LightComplexityColors=(B=0,G=0,R=255,A=1)
GameEngine=PlatformCommon.PComGameEngine
EditorEngine=TgEditor.TgEditorEngine
UnrealEdEngine=TgEditor.TgEditorEngine
bEnableColorClear=True
UseStreaming=True
ScoutClassName=Engine.Scout
NetworkDevice="PlatformCommon.PComNetDriver"
GameViewportClientClassName=TgClient.TgGameViewportClient
-SplashScreen=..\Binaries\Splash\Splash.bmp
-SplashScreenEditor=..\Binaries\Splash\SplashEd.bmp
DefaultPostProcessName=TgPostProcess.PostProcess.PP_Hit
bOnScreenKismetWarnings=false
bEnableOnScreenDebugMessages=false
bSuppressMapWarnings=True
Language=INT
ScoutClassName="TgGame.TgAIScout"
[Engine.ISVHacks]
bInitializeShadersOnDemand=True
[Engine.LocalPlayer]
AspectRatioAxisConstraint=AspectRatio_MaintainYFOV
[Engine.GameEngine]
bSmoothFrameRate=TRUE
MinSmoothedFrameRate=22.000000
MaxSmoothedFrameRate=150.000000
bClearAnimSetLinkupCachesOnLoadMap=TRUE
LocalPlayerClassName=TgGame.TgLocalPlayer
bUseSound=True
bUseTextureStreaming=True
bUseBackgroundLevelStreaming=True
bSubtitlesEnabled=True
bSubtitlesForcedOff=False
bForceStaticTerrain=False
bForceCPUSkinning=False
bUsePostProcessEffects=True
bOnScreenKismetWarnings=True
bEnableKismetLogging=False
bAllowMatureLanguage=False
bEnableVSMShadows=False
bEnableBranchingPCFShadows=False
bRenderTerrainCollisionAsOverlay=False
bDisablePhysXHardwareSupport=True
bPauseOnLossOfFocus=False
DefaultPostProcessName=TgPostProcess.PostProcess.PP_Hit
ThumbnailSkeletalMeshPostProcessName=EngineMaterials.DefaultThumbnailPostProcess
ThumbnailParticleSystemPostProcessName=EngineMaterials.DefaultThumbnailPostProcess
ThumbnailMaterialPostProcessName=EngineMaterials.DefaultThumbnailPostProcess
DefaultUIScenePostProcessName=EngineMaterials.DefaultUIPostProcess
TimeBetweenPurgingPendingKillObjects=30.000000
ScoutClassName=Engine.Scout
ShadowFilterRadius=2.000000
DepthBias=0.012000
ModShadowFadeDistanceExponent=0.200000
CameraRotationThreshold=45.000000
CameraTranslationThreshold=10000.000000
PrimitiveProbablyVisibleTime=8.000000
PercentUnoccludedRequeries=0.125000
ShadowVolumeLightRadiusThreshold=1000.000000
ShadowVolumePrimitiveScreenSpacePercentageThreshold=0.250000
MaxParticleResize=1024
MaxParticleResizeWarn=10240
BeginUPTryCount=200000
[Windows.StandardUser]
MyDocumentsSubDirName=Smite
[Core.System]
-Suppress=DevNet
+Suppress=DevMovie
+Suppress=DevStreaming
+Suppress=DevLoad
+Suppress=DevSave
+Suppress=DevNetTraffic
+Suppress=DevGarbage
+Suppress=DevKill
+Suppress=DevReplace
+Suppress=DevCompile
+Suppress=DevBind
+Suppress=DevBsp
+Suppress=DevReplication
+Suppress=TgDevGFxUIVerbose
+Suppress=AILog
+Extensions=tgm
+Extensions=upk
+Extensions=u
PurgeCacheDays=30
PackageSizeSoftLimit=800
MaxObjectsNotConsideredByGC=60000
CachePath=..\Cache
CacheExt=.uxx
SavePath=..\..\BattleGame\Save
ScreenShotPath=..\..\BattleGame\ScreenShots
FRScriptPaths=..\..\BattleGame\Script
SeekFreePCPaths=..\..\BattleGame\CookedPC
SeekFreePCExtensions=upk
+Paths=..\..\BattleGame\Content
+Paths=..\..\BattleGame\Script
+Paths=..\..\BattleGame\__Trashcan
+CutdownPaths=..\..\Engine\Content
+BakeMapPaths=..\..\BattleGame\Content
+BakeMapPaths=..\..\BattleGame\Baked
+RunBakedPaths=..\..\BattleGame\Baked
+LocalizationPaths=..\..\BattleGame\Localization
[ipDrv.TcpNetDriver]
AllowDownloads=False
ConnectionTimeout=25.0
InitialConnectTimeout=500.0
AckTimeout=1.0
KeepAliveTime=0.2
MaxClientRate=24000
MaxInternetClientRate=24000
RelevantTimeout=5.0
SpawnPrioritySeconds=1.0
ServerTravelPause=4.0
NetServerMaxTickRate=27
LanServerMaxTickRate=35
DownloadManagers=IpDrv.HTTPDownload
DownloadManagers=Engine.ChannelDownload
NetConnectionClassName="PlatformCommon.PComNetConn"
[unrealEd.EditorEngine]
EditPackagesOutPath=..\..\BattleGame\Script
FRScriptOutputPath=..\..\BattleGame\Script
+EditPackages=PlatformCommon
+EditPackages=OnlineSubsystemMcts
+EditPackages=TgGame
+EditPackages=TgClient
+EditPackages=TgEditor
+EditPackages=BattleGame
+EditPackages=BattleClient
+EditPackages=BattleEditor
+EditPackages=TgGameContent
AutoSaveDir=..\..\BattleGame\Content\Autosaves
LocalPlayerClassName=TgEditor.TgEditorPlayer
InEditorGameURLOptions=?quickstart=1?numplay=1?Team=1?ReloadAssemblyFile=0?RunDBExport=0
[Engine.Client]
MinDesiredFrameRate=35.000000
[Engine.Player]
ConfiguredInternetSpeed=25000
ConfiguredLanSpeed=25000
[Engine.StartupPackages]
-Package=EngineMaterials
-Package=EngineSounds
-Package=EngineFonts
+Package=TgSoundModes
+Package=GOD_CommonAssets
+Package=FX_GEN
+Package=FX_Common
+Package=FX_GEN_Fire
+Package=MDL_PseudoMesh
+Package=AUD_UI
[Engine.PackagesToAlwaysCook]
[TextureStreaming]
PoolSize=158
HysteresisLimit=20
DropMipLevelsLimit=16
StopIncreasingLimit=12
StopStreamingLimit=8
MinFudgeFactor=0.5
UseTextureFileCache=false
[Engine.PackagesToForceCookPerMap]
[unrealEd.UnrealEdEngine]
[systemSettings]
bEnableForegroundShadowsOnWorld=False
bEnableForegroundSelfShadowing=False
DetailMode=1
FoliageDrawRadiusMultiplier=0.500000
ShadowTexelsPerPixel=2.000000
bAllowRagdolling=true
bAllowParticleSystems=True
bAllowAnimationFrameRateLOD=true
bAllowParticleSystemPerfBias=True
bAllowPerfThrottling=true
PerfScalingFramerateStart=30.0
PerfScalingFramerateRange=20.0
PerfScalingMaxReduction=0.6
PerfScalingBias=0.0
TEXTUREGROUP_NPC=(MinLODSize=1,MaxLODSize=4096,LODBias=0,MinMagFilter=aniso,MipFilter=point)
TEXTUREGROUP_NPCNormalMap=(MinLODSize=1,MaxLODSize=4096,LODBias=0,MinMagFilter=aniso,MipFilter=point)
TEXTUREGROUP_NPCSpecular=(MinLODSize=1,MaxLODSize=4096,LODBias=0,MinMagFilter=aniso,MipFilter=point)
TEXTUREGROUP_WorldDetail=(MinLODSize=1,MaxLODSize=4096,LODBias=0,MinMagFilter=aniso,MipFilter=point)
ResX=1024
ResY=768
Fullscreen=true
Borderless=false
InGameResX=1024
InGameResY=768
InGameFullScreen=true
InGameBorderless=false
LobbyResX=1024
LobbyResY=768
LobbyFullScreen=true
LobbyBorderless=false
StaticMeshLODBias=0
bAllowD3D9MSAA=false
bAllowDropShadows=true
SpeedTreeLODBias=1
bUseLowQualMaterials=false
TexturePoolSize=0
bAllowFog=true
AllowD3D11=true
PreferD3D11=false
[systemSettingsEditor]
TEXTUREGROUP_NPC=(MinLODSize=1,MaxLODSize=4096,LODBias=1,MinMagFilter=aniso,MipFilter=point)
TEXTUREGROUP_NPCNormalMap=(MinLODSize=1,MaxLODSize=4096,LODBias=1,MinMagFilter=aniso,MipFilter=point)
TEXTUREGROUP_NPCSpecular=(MinLODSize=1,MaxLODSize=4096,LODBias=1,MinMagFilter=aniso,MipFilter=point)
[XAudio2.XAudio2Device]
MinCompressedDurationGame=1.5
[TgGame.TgDistributionFloatSoundAttenuation]
+AttenuationGroups=(GroupName=Sm_foley,AttenuationDistance=1600.0)
+AttenuationGroups=(GroupName=Lg_foley,AttenuationDistance=3200.0)
+AttenuationGroups=(GroupName=Melee_hit,AttenuationDistance=6400.0)
+AttenuationGroups=(GroupName=Sm_gun,AttenuationDistance=4800.0)
+AttenuationGroups=(GroupName=Med_gun,AttenuationDistance=12800.0)
+AttenuationGroups=(GroupName=Lg_gun,AttenuationDistance=48000.0)
+AttenuationGroups=(GroupName=Sm_exp,AttenuationDistance=14400.0)
+AttenuationGroups=(GroupName=Med_exp,AttenuationDistance=80000.0)
+AttenuationGroups=(GroupName=Lg_exp,AttenuationDistance=144000.0)
[statNotifyProviders]
+StatsNotifyProvider_Windows=false
[TaskPerfTracking]
bUseTaskPerfTracking=FALSE
RemoteConnectionIP="10.1.10.83"
ConnectionString="Provider=sqloledb;Data Source=DB-02;Initial Catalog=EngineTaskPerf;Trusted_Connection=Yes"
RemoteConnectionStringOverride="Data Source=DB-02;Initial Catalog=EngineTaskPerf;Integrated Security=True;Pooling=False;Asynchronous Processing=True;Network Library=dbmssocn"
[TaskPerfMemDatabase]
bUseTaskPerfMemDatabase=FALSE
RemoteConnectionIP="10.1.10.83"
ConnectionString="Provider=sqloledb;Data Source=DEVDB-01;Initial Catalog=PerfMem;Trusted_Connection=Yes"
RemoteConnectionStringOverride="Data Source=DEVDB-01;Initial Catalog=PerfMem;Integrated Security=True;Pooling=True;Asynchronous Processing=True;Network Library=dbmssocn"
[WinDrv.WindowsClient]
MinAllowableResolutionX=800
MinAllowableResolutionY=600
[ALAudio.ALAudioDevice]
MaxChannels=32
UseEffectsProcessing=True
TimeBetweenHWUpdates=15
MinOggVorbisDurationGame=5
MinOggVorbisDurationEditor=4
DeviceName=Generic Software
[Engine.SeqAct_CrowdSpawner]
m_CrowdSpawnNumMultiplier=1.0
m_bCrowdShadows=true
[FullScreenMovie]
StartupMovies=Logos
[OnlineSubsystemMcts.OnlineSubsystemMcts]
bUseVAC=true
GameDir=Tribes
GameVersion=1.0.0.0
Region=255
CurrentNotificationPosition=8
ResetStats=0
[Engine.AudioDevice]
DefaultAudioComponentClassName=TgGame.TgAudioComponent
[XAudio2.XAudio2Device]

DefaultAudioDevice=

Dobra zaraz sprawdze.

@EDIT; po wklejeniu twojego configu gra sie posypała, jakiś błąd wyskoczył, zmieniłem z powrotem na moje i problem jest ten sam - blackscreen, gra się minimalizuje.

Chyba zostało mi odpuścić sobie Smitea ;/

Config "DefaultEngine.ini" to ja mam tam gdzie jest zainstalowana gra i z niego gra nie czyta.

Masz tu moje wszystkie configi. Może spróbuj wszystkie zamienić. Jak to nie zadziała to ja już nie wiem jak mógłbym Ci pomóc.

http://www.sendspace.pl/file/277bda516e4a5a6ae511a66

Folder "c.programfiles" to są configi te gdzie masz zainstalowaną grę, a "moje dokumenty" to config z C:\Users\FS\Documents\My Games\Smite\BattleGame\Config

Gra się uruchomiła, jesteś wielki, dzięki! :D Propsy dla tego Pana!

@Polecałbym podpiąć temat, bo dużo osób miało problemy (na innych forach) i nikt nie znał rozwiązania.

Mógłbym prosić kogoś o ponowne udostępnienie configu po ostatnim patchu ?

http://www.sendspace.pl/file/059cde9045573febf76b67f Prosze.

@Prut, dzięki za fatygę ;)

Ok, tym razem nie pomogło, od wejścia patcha, po kliknięciu na start, wyskakuje takie coś http://zapodaj.net/81d172939cee3.png.html

firewall wyłączony, grę pobierałem od nowa i reinstalowałem.

Bardzo zależałoby mi na naprawie tego dzisiaj, za wszelkie rady, z góry dziękuje.

@EDIT; zrobiłem 'napraw', zobaczę co z tego wyjdzie....

@EDIT2; po naprawie to samo, utworzyłem nawet nowy skrót smite.exe, ale to też nic nie dało.

Usuń cofinga i odpal smite. Powinien ci utworzyć nowego.

Jakiego configa mam usunąć?

Chyba został mi re-instal sterowników od karty graficznej(nie pomogło), jak to nie pomoże, to chyba kończę zabawę z tą produkcją, co chwile coś...

Już chyba wszystko zrobiłem z możliwych. Internety milczą, ludzie mieli podobne problemy ale wieki temu, a ich porady nic nie dają.

@EDIT; Może to komuś coś mówi?

http://zapodaj.net/70143ab5d54bd.png.html

http://zapodaj.net/43e737838b7ab.png.html

No cofinga co masz w folderze usuń go, i odpal grę powinien ci utworzyć nowego.

Usuń wszystkie config z program files i moje dokumenty. Następnie odpal "Hi-Rez Diagnostics and Support" znajdziesz "E:\Program Files\Hi-Rez Studios\HiRezGamesDiagAndSupport.exe" i wciśnij "validate/repair". Powinno Ci pomóc.

Zobaczymy, w tobie nadzieja Prut, będę aktualizował post.

@Edit; Prut, nie wiem jak to robisz, ale działa!! Wiszę Ci flaszkę, centralnie, tylko ty wiesz jak rozwiązać moje problemy :D

Kurdę!

:D Spoko. Trochę znam się na problemach i nie tylko na tych komputerowych. :P

Twórz gildie/klany, zapraszaj znajomych, umawiaj się na rozgrywki i korzystaj z dodatkowych funkcji. Dołącz do nas na www.needparty.eu

Witam! Dziś założyłem już jednego posta, pytając się jak zmniejszyć rozdzielczość, nie wchodząc do gry. Wszedłem w ten config, wszystko zrobiłem jak należy, ustawiłem, żeby gra włączyła się w oknie, zmieniłem rozdzielczość .. po włączeniu 'play' robi się black screen, gra się minimalizuje i słychać tylko muzyczkę. Sterowniki do karty graficznej sprawdzone. Nie mam pojęcia co robić dalej. Dodam, że re-instalowałem i pobierałem grę dwukrotnie. Po zmienieniu rozdzielczości, włączeniu gry (gra się minimalizuje), wyłączeniu gry, rozdzielczość sama z powrotem się zmienia na domyślną..