
Ostatnimi czasy na rynku pojawia się coraz więcej gier typu MOBA. Niewątpliwie nowe produkty mają problemy z przebiciem gigantów jakimi są DOTA, HoN czy League of Legends. Najnowsza w tej modnej grupce jest gra SMITE stworzona przez Hi-Rez Studio.
Udało mi się zdobyć klucz do zamkniętych testów ww. gry i rozegrać kilkanaście meczów. Z początku zastanawiałem się co może przyciągnąć fanów bardziej znanych MOBA do nowego tworu. Szybko znalazłem odpowiedź. Pierwsze co rzuca się w oczy po rozpoczęciu to widok zza pleców postaci, czego dotychczas nie mieliśmy okazji zobaczyć w grach tego gatunku. Jest to zarówno spory plus SMITE'a, ale równocześnie ukryta wada. Zaletą tej nowinki jest na pewno łamanie wytartych schematów, za co firmie Hi-Rez należą się owacje na stojąco. Problemem staje się zaś sama rozgrywka. Do tej pory w grach MOBA mieliśmy klarowny widok z lotu ptaka. Wszelkie akcje były dobrze widoczne i mogliśmy szybko odpowiadać na ruchy przeciwnika. W SMITE jest to utrudnione, ponieważ nie widzimy tego, co dzieje się za naszymi plecami. Niejednokrotnie zostałem unicestwiony zanim zrozumiałem co się stało. Jedyną podpowiedź o położeniu wroga/sojusznika daje nam minimapka umieszczona w rogu ekranu.
Sama koncepcja rozgrywki nie różni się dużo od krewniaków. Poruszamy się po trzech liniach, oraz tzw. dżungli. Po drodze borykamy się z przeszkodami w postaci przeciwników i wież, które musimy zniszczyć. Pod bazą przeciwnika czekają na nas dwa ogniste ptaki, zwane także Fenixami. Po ich wykończeniu zostaje nam do zabicia Nex... Minotaur. Co najlepsze, nie jest on tylko statycznym obiektem, ale żywym przeciwnikiem, pełniącym rolę bosa.
Bóg Ra.
Kim mamy przyjemność zagrać w SMITE ? Otóż wcielamy się w znanych z różnych mitologii bogów. Od znanego, egipskiego RA, po mniej znanego, chińskiego dziadka, który panuje nad żywiołem wody. Sam klimat jest całkiem niezły, choć wykonanie niektórych z postaci pozostawia wiele do życzenia. Miejmy nadzieję, że animacje zostaną nieco poprawione w finalnej wersji. Podobnie jak w LoL'u czy HoN'ie, każda z postaci ma do dyspozycji 4 umiejętności + jedna pasywna. Tutaj muszę pochwalić twórców, bo skille wyglądają ciekawie i pasują idealnie do środowiska bogów.
Ładowanie postaci.
http://gameplay.pl/g...85_77834848.bmp
Sklep oraz w zasadzie reszta elementów gry nie odbiega zbytnio od standardów MOBA. Zostały za to dodane dwa elementy, które ułatwią początkującym rozgrywkę. Jest to system automatycznego kupowania i rozdawania umiejętności. Zaawansowanym graczom odradzam używanie tych opcji, ponieważ czasami źle wpływają na rozwój naszego bohatera. Gra będzie darmowa, z możliwością zakupu "gemów", za które będziemy mogli nabyć między innymi skórki do naszych postaci. Samych bogów kupuje się za punkty zdobywane podczas gry. Każda z postaci kosztuje aktualnie 5500 , ale myślę, że ulegnie to zmianie. Na niskich poziomach łatwo jest uzbierać na zakup nowej postaci, ponieważ co lvl dostajemy dodatkowe 1000 punktów, które możemy wykorzystać w sklepie.

Gameplay Gry:
http://www.youtube.c...h?v=LLw6CMDpv50
Forum Gry:
Prosibym każdego o pomoc w rozwijaniu go
Oficjalny Fanpage: http://www.facebook....257465221025796
Proszę o przeniesienie tego tematu jeśłi jest w złym dziale i myślę że nadaje on się do przyklejenia.Powyższa Recenzja jest moja i zabrania sie jej kopiowania bez zgody!.
Bo mam dziś Dobry Chumor Daje ci za darmo 2 Klucze!,kto pierwszy ten lepszy !:
F1AA6-019D4-63CB4-1B3AA-347A1
F1706-09C17-7F644-345B7-B348F
Będę umieszczał ich więcej w tym temacie i na tamtym forum Pozdro! i proszę o nie usuwanie tego tematu.
