Może granie w zależności od godzin spędzonych w grze ? W takiej sytuacji osoba, która gra faktycznie 20/7, płaciła by nie więcej jak normalny abonament, czyli średnio te 45 zł (15 $). Jednak osoby grające po parę godzin dziennie mogły by zyskać na objętości swojego portfela, płacą tyle ile spędziły rzeczywiście czasu w grze. Chętnych było by znacznie więcej do tytułu, gdyby nie trzeba było płacić całej sumy za "usługę" z góry.
Ewentualnie launcher do gry specjalnie zrobiony pod kątem reklam na których zarabia wydawca (coś jak pewny portal/serwis kiedyś, w którym za oglądanie filmików zdobywałeś punkty za które można było potem kupić jakieś realne rzeczy- fake się okazało, ale jakaś tam nowość wtedy to była). A taki launcher gry działał by to na zasadzie, gdy wpisałeś swój login i hasło możesz wejść do menu gry i zacząć grać tylko gdy obejrzysz jakieś tam reklamy w postaci filmiku i np. klikniesz w jakiś baner, plus reklamy na zasadzie tylko, że tam są i odtwarzają swoją "super" zachęcającą animację. Takie zło konieczne przed wejściem do gry, aby potem d*py nikt nie zawracał. I np. tak trzeba robić codziennie (co 24h), bo ktoś pomyśli, że nie będę się wylogowywał w ogóle i ominie mnie wspieranie gry p2p, która stała się free2play.