Sprzęt

Właśnie kończy się okres wakacyjny a ja zarobiłem w nim trochę kaski chciałbym kupić sobie nowy sprzęt. Niestety jestem zielony jeśli chodzi o składanie komputerów więc prosżę was o pomoc. Mój budżet to 4000 tysiące w tym musi być też monitor.

Dzięki za pomoc smile.png

xardunek dawał propozycje zestawów więc przytocze kilka z nich:

Zestaw komputerowy: 3300zł
Płyta główna: MSI H97 Gaming 3
Procesor: Intel Core i5-4690K
Chłodzenie: SilentiumPC Fortis 2 XE1226
Pamięć: Kingston FURY 8GB
Karta: MSI R9 270
Dysk: Seagate Barracuda 1TB
Zasilacz: SilentiumPC Supremo M1 550W
Obudowa: SilentiumPC Gladius X60
Suma: 3309,16

zestaw jeśli chcesz robić OC

Zestaw komputerowy: 3000zł
Płyta: Asrock H81M HDS
Procesor: Intel Core i5-4590
Pamięć: 2x Geil
Karta: MSI R9 280X
Zasilacz: SilentiumPC Supremo M1 Gold 550W
Obudowa: SilverStone SST-PS11B-Q
Suma: 3059,03

Zestaw komputerowy: 3200zł
Karta: MSI R9 280X
Suma: 3339,03

Zestaw komputerowy: 3400zł
Karta: Palit GTX 970
Suma: 3459,67

a to jeśli tego nie chcesz

monitor ci już doradzą bo ja tam na tym sie nie znam :)

edit: +- 100/150/200zł więcej około niż podane więc chyba odpadajo :)

edit2: ale to xardunek ci coś dobierze ci coś lepszego

Na średniej jakości monitor musisz przeznaczyć 700/800zl, wiec mniej to na uwadze.

Zestawy powyżej są z maja... wiec deczko nieaktualne, zwłaszcza cenowo.

Na średniej jakości monitor musisz przeznaczyć 700/800zl, wiec mniej to na uwadze.Zestawy powyżej są z maja... wiec deczko nieaktualne, zwłaszcza cenowo.

ale co za problem wklepać to na morele i zobaczyć ile teraz kosztuja :) zaraz to zrobie sec

Niezrozumiales, przez ten czas pojawily sie nowe albo inne podzespoly maja lepsza cene... wiec lepiej by bylo wybrac cos innego.

Krawciu, z gory zakladam ze OC raczej nieplanujesz a w jakei gierki masz zamiar grac oraz na jakiej rozdzielczosci? Jest to dosc istotne przy wyborze grafiki.