Star Sonata- poradnik zarabiania

W przyszłości postaram się rozwinąć ten poradnik o inne moduły typu "jak opiekować się stacją, aby nie upadła"

Oto metody na zarobienie pieniędzy w Star Sonata, przy każdej umieszczam wady i zalety:

1. Grind

Chodzi tu o tradycyjny grind- zbieranie wypadających z nich monet i itemów, które potem sprzedamy na najbliższej stacji.

+Szybkość

+możliwość zdobycia poza pieniędzmi i itemami na sprzedaż ciekawego przedmiotu

+nie nudzi się szybko

+dodatkowo zdobywanie XP

-niebezpieczeństwo stracenia statku (konieczność czekania w kapsule ratunkowej kilku lub kilkunastu minut na koniec pożaru...)

-niezbyt pewny zysk

2. Mining

Mining, czyli wydobywanie minerałów i sprzedawanie ich na stacjach.

+szybkość

+pewny zysk

-konieczność latania od pola asteroid do stacji (jeśli ma się mały statek)

-konieczność posiadania górniczego lasera (przeszkoda głównie na początku gry, dostaje się go w jednej z misji w ulepszonej wersji)

3. Handel

Handel, czyli kupowanie towarów taniej i sprzedawanie drożej...

+najpewniejszy zysk

-szybkość!!!

-trzeba posiadać wieeelki statek, a te są zazwyczaj bardzo wolne, co wiąże się z poprzednim punktem...

-możliwość napotkania piratów (bez posiadania statków bezzałogowych pewna śmierć...)

-można umrzeć z nudów...

4. Zarządzanie stacjami

Po prostu zarządzasz stacjami i sprzedajesz nadwyżki produkowanych produktów.

+szybkość

+ilość zarabianych pieniędzy

-bardzo niestabilny zysk (stacja może łatwo upaść)

-konieczność latania od stacji macierzystej do handlowej (jak posiada się wolny statek)

5. Wykonywanie misji

Przyjmujesz misje i je wykonujesz, po prostu...

+zastrzyk gotówki

+dodatkowe XP

+dodatkowe przedmioty

-wady typu misji, który wybieramy (biorąc polegającą na walce musimy się pogodzić z wadami tego typu zarabiania i przy okazji w większości przypadków zrezygnować z zalet za wyjątkiem zdobywania XP i częściowo pieniędzy w przypadku grindu)

Co do 1,2 ,3,4,5 mam zastrzezenia

1 - Grind punkt 3 gram 5 lat ~~ i grindowanie na lvlu w moim przypadku prawie 2k jest tylko po ty by wbic lvl na sp :) kasa raczej malo sie liczy ,kasa przez grindowanie nie jest za duza , 4 pod punkt tak , ale jeżeli zginiesz w galaktyce z ktorej sie nie wydostaniesz bedzie cie to jeszcze kosztowac za towning :) mnie sie juz z 20 towning wtrafil ,zazwyczaj na wojnach i uwierz mi placanie 0.5 biliona za jeden raz co jest rownowartoscia = 5 $ USD nie jest fajne :P

2- Mining Zapomnij nie robi sie tego w ten sposob :) buduje sie baze T14 minimum polecam z full ambro gear do tego slavy typu Helga i cos wiekszego do outtrade, raczej jezeli sie nie posiada p2p nie polecam

3-Handel także zapomnij tego sposobu mozna uzywac tylko na poczatku co i tak nie jest oplacalne , ja posiadam 3 galaktyki :) produkuje miliony sources sprzedaje je zazwyczaj do Coloni badz do ai base , uzywam do tego Slavow

4- Stacje h.mm pozadna gale typu Anna jak moja nie umiera w ogole samo czynnie gdyz ma potrzebne do tego commody jak nuki i rations , jedynym zagrozeniem jest wojna :) , by zdobyc lepsza gale musisz zebrac okolo 50 ludzi :) , co do zarabiania to Colonie , outtrade , Sklepy :) .

5- Misje na wiekszych lvlach nawet nie bedziesz na to patrzyl zero zysku , bedziesz je robil na skille badz itemy ,ktore sa dobre i ktore potrzbojesz dla poszczegolnych class

dodał bym jeszcze

6- Bossy zbierasz sie z teamem o danej godzinie i wybierasz sie na bossa z niego wypadaja rzeczy za ,ktore mozesz dostac wszystko :) , zeby to robic musisz posiadac minimum 1k lvl , W4 skill , S20, P20, W20, Classe

minusem moze byc to ze jezli giniesz to tracisz na tzk ( GG20 ) nie raz pare bilionow np . ja czesto trace ale Zyski przewyszaja koszty zazwyczaj :)

dam zaraz pare screenow jak to wyglada

W przyszłości postaram się rozwinąć ten poradnik o inne moduły typu "jak opiekować się stacją, aby nie upadła"

Oto metody na zarobienie pieniędzy w Star Sonata, przy każdej umieszczam wady i zalety:

1. Grind

Chodzi tu o tradycyjny grind- zbieranie wypadających z nich monet i itemów, które potem sprzedamy na najbliższej stacji.

+Szybkość

+możliwość zdobycia poza pieniędzmi i itemami na sprzedaż ciekawego przedmiotu

+nie nudzi się szybko

+dodatkowo zdobywanie XP

-niebezpieczeństwo stracenia statku (konieczność czekania w kapsule ratunkowej kilku lub kilkunastu minut na koniec pożaru...)

-niezbyt pewny zysk

2. Mining

Mining, czyli wydobywanie minerałów i sprzedawanie ich na stacjach.

+szybkość

+pewny zysk

-konieczność latania od pola asteroid do stacji (jeśli ma się mały statek)

-konieczność posiadania górniczego lasera (przeszkoda głównie na początku gry, dostaje się go w jednej z misji w ulepszonej wersji)

3. Handel

Handel, czyli kupowanie towarów taniej i sprzedawanie drożej...

+najpewniejszy zysk

-szybkość!!!

-trzeba posiadać wieeelki statek, a te są zazwyczaj bardzo wolne, co wiąże się z poprzednim punktem...

-możliwość napotkania piratów (bez posiadania statków bezzałogowych pewna śmierć...)

-można umrzeć z nudów...

4. Zarządzanie stacjami

Po prostu zarządzasz stacjami i sprzedajesz nadwyżki produkowanych produktów.

+szybkość

+ilość zarabianych pieniędzy

-bardzo niestabilny zysk (stacja może łatwo upaść)

-konieczność latania od stacji macierzystej do handlowej (jak posiada się wolny statek)

5. Wykonywanie misji

Przyjmujesz misje i je wykonujesz, po prostu...

+zastrzyk gotówki

+dodatkowe XP

+dodatkowe przedmioty

-wady typu misji, który wybieramy (biorąc polegającą na walce musimy się pogodzić z wadami tego typu zarabiania i przy okazji w większości przypadków zrezygnować z zalet za wyjątkiem zdobywania XP i częściowo pieniędzy w przypadku grindu)