Strategia

Witam, od pewnego czasu tworze grę strategiczną osadzoną mniej więcej w XII w.n.e. W grze dostępne są 3 plemiona:

-Rzymianie

-Galowie

-Teutoni

Silnik niczym nie odstępuje od skryptu plemion czy traviana. Tak samo dostępny jest tu system bractw, system wiadomości, system walk itp.

Próbowałem coś udoskonalić by gra była zupełnie inna niż te już powstałe. Pewnego dnia wpadłem na pomysł prologu który mówi nam o tym że te 3 plemiona się skłóciły i od jakiegoś czasu trwają między nimi wojny. W grze co miesiąc będzie wybierany król metodą głosowania. Przywódca ustalał by masowe ataki na wrogie plemiona, karał za ataki na swoich itp. Ogólnie każdy król będzie pisał regulamin który poddani będą musieli przestrzegać, inaczej kara :D. Każdy gracz byłby takim jakby wysłannikiem króla który dostał wioskę i musi z niego zbudować potęgę. Wymieniony system jest jeszcze do końca nie dopracowany i właśnie chciałbym się was zapytać co byście zmienili i czy podobała by się wam taka gra. Kontakt gg: 10148299

Witam, od pewnego czasu tworze grę strategiczną osadzoną mniej więcej w XII w.n.e. W grze dostępne są 3 plemiona:-Rzymianie-Galowie-Teutoni

O ile się nie mylę to w XII w.n.e takich krajów nie było :/.

Brawo, zauważyłeś też że żadnego z nich nie było ? :P

A jakie sugestie co do przedstawionego systemu ?

z doświadczenia wiem, że ludzie niechętnie się udzielają. zresztą "królowi"może sie nie chcieć(jak nasz rząd) i co wtedy?

To wtedy w następnym miesiącu będzie inny :D

A może macie jakiś pomysł na urozmaicenie takiej gry ?

w następnym miesiącu będzie inny

sry, ale jakoś nie wierze żeby ktokolwiek chciał przez miesiąc grać(i podlegać) z kimś kogo nie chce, bo nic nie robi

pozatym nie ma większego wyboru co tu urozmaicać. przypomina to schemat gier typu Travian

Na razie zrobiłem tylko system questów, którego nie ma ani w plemionach ani w travianie.

W travianie są questy, na początku gry - jako samouczek. I to z możliwością wyboru >gospodarka lub wojsko< .

A no :D Co myślicie o systemie przywódcy i czy macie jakieś pomysły na urozmaicenie tej gry ?

Nudne plemiona są nudne :P

Lubie placki! Kartoflane :lol:

A ja lubie placki z kaszy gryczanej. Broda ma gorszy dzień, przerwa od ROM'a :P

Mógłbyś przełamać stereotyp strategii via www i zrobić coś nowego, a teraz to wychodzi z tego taka sraka :-D

Może dwie frakcje ? O_o Jedna frakcja graczy respi się na wschód, druga na zachód - frakcja jest dobierana losowo.

W końcu frakcje się spotykają, zaczyna się wooooooooojna, łubudubudubu boom!

Mapę zrobiłem w stylu 3 dużych wysp. Na każdej wyspie jedna frakcja. No i oczywiście wojna między nimi trwa tak jak już napisałem.

Jeszcze jakieś propozycje ?

Zrób tradycyjny chwyt: każda frakcja ma coś lepszego np. frakcja A ma bonus do ataku łupieżczego, a minus do zorganizowania, natomiast frakcja B odwrotnie

Już dawno tak zrobiłem :P Do tego każda frakcja ma inne jednostki(nazwy, statystyki i obrazki).

Coś jeszcze ? :]

=====================Gra wygląda mniej więcej tak==============================

Podgląd miasta (Środek gry), niektóre obrazki są animowane np wiatrak się kręci. Tego czarnego zamku już nie ma.

grajx.png

Podgląd Strony Głównej.

stronaglowna.png

Sorka za dubble post'a ale poprawiłem trochę system przywódców. Mianowicie zebrałem wszystkie uwagi co do niego i wpadłem na pomysł żeby zrobić tak (przykład pokazany na plemieniu rzymiskim):

Przywódca dostaje 1 miasto dodatkowo które zostaje Stolicą rzymską.

Jeżeli jakiemuś rzymskiemu wojownikowi nie podoba się rząd rzymski to atakuje tą stolice , tak samo wrogowie mogą ją niszczyć.

Oczywiście miasto nie wytrzymało by najazdu takiej armii dlatego każdy kto jest lojalny przywódcy i cieszy się jego rządami może wspomagać miasto swoimi wojskami albo atakować okupantów.

Jeżeli jakiemuś rzymianinowi uda się podbić stolicę to officjalnie zostaje przekazany mu tytuł cezara i wszystkie prawa z nim związane.

Ogólnie większość osób skarżyło się na zmianę regulaminu i przywódcy co miesiąc, dlatego myślałem jak by to trochę ulepszyć.

Co o tym myślicie ?

w skali od 1 do 10 daje 6. widać że się postarałeś ale brakuje tej grze czegoś...

Właśnie dlatego napisałem ten temat. Próbuje znaleźć jakieś propozycje graczy które pomogą mi wprowadzić na rynek gotowy i ciekawy produkt.

Witam, od pewnego czasu tworze grę strategiczną osadzoną mniej więcej w XII w.n.e. W grze dostępne są 3 plemiona:

-Rzymianie

-Galowie

-Teutoni

Silnik niczym nie odstępuje od skryptu plemion czy traviana. Tak samo dostępny jest tu system bractw, system wiadomości, system walk itp.

Próbowałem coś udoskonalić by gra była zupełnie inna niż te już powstałe. Pewnego dnia wpadłem na pomysł prologu który mówi nam o tym że te 3 plemiona się skłóciły i od jakiegoś czasu trwają między nimi wojny. W grze co miesiąc będzie wybierany król metodą głosowania. Przywódca ustalał by masowe ataki na wrogie plemiona, karał za ataki na swoich itp. Ogólnie każdy król będzie pisał regulamin który poddani będą musieli przestrzegać, inaczej kara :D. Każdy gracz byłby takim jakby wysłannikiem króla który dostał wioskę i musi z niego zbudować potęgę. Wymieniony system jest jeszcze do końca nie dopracowany i właśnie chciałbym się was zapytać co byście zmienili i czy podobała by się wam taka gra. Kontakt gg: 10148299