Witam, od pewnego czasu tworze grę strategiczną osadzoną mniej więcej w XII w.n.e. W grze dostępne są 3 plemiona:
-Rzymianie
-Galowie
-Teutoni
Silnik niczym nie odstępuje od skryptu plemion czy traviana. Tak samo dostępny jest tu system bractw, system wiadomości, system walk itp.
Próbowałem coś udoskonalić by gra była zupełnie inna niż te już powstałe. Pewnego dnia wpadłem na pomysł prologu który mówi nam o tym że te 3 plemiona się skłóciły i od jakiegoś czasu trwają między nimi wojny. W grze co miesiąc będzie wybierany król metodą głosowania. Przywódca ustalał by masowe ataki na wrogie plemiona, karał za ataki na swoich itp. Ogólnie każdy król będzie pisał regulamin który poddani będą musieli przestrzegać, inaczej kara . Każdy gracz byłby takim jakby wysłannikiem króla który dostał wioskę i musi z niego zbudować potęgę. Wymieniony system jest jeszcze do końca nie dopracowany i właśnie chciałbym się was zapytać co byście zmienili i czy podobała by się wam taka gra. Kontakt gg: 10148299