Stream Asvar0x

Witam wszystkich serdecznie, jako że zaopatrzyłem się w wystarczający upload, wracam do streamowania. Teraz nikt z was nie powinien narzekać na lagi, bądź słabą grafikę, dlatego więc jeśli macie czas i ochotę, wpadnijcie od czasu, do czasu do mnie. Stream będzie się odbywał za pomocą Hitbox.tv ponieważ mają stabilne serwery i małe opóźnienia. Jako, że obiecałem sobie, że będę streamował dzień w dzień, to będę umieszczał tutaj informacje na temat godziny rozpoczęcia streamu. Pytacie co będę streamował? Jeśli tak, to odpowiem krótko. Strumyki będą z gier, nie napiszę jakich, gdyż będzie się to zmieniać. Pamiętajcie, ze nie mam doświadczenia w streamowaniu, mimo wszystko staram się być coraz lepszy ucząc się na własnych błędach. Również staram się przyjmować każdą opinię. Mogą być one pozytywne jak i negatywne, jednakże na każdą zwrócę uwagę.

Dziękuję za uwagę i zapraszam!

Twitch: www.twitch.tv/asvar0x

Hitbox: http://www.hitbox.tv/Asvar0x

Dzisiejszy strumyk będzie z League of Legends, więc jeśli myślisz ze mną zagrać, bądź masz ochotę pooglądać, to zapraszam! Również pamiętaj, że dopiero się uczę, co prawda od razu rzuciłem się na grubą wodę (dostałem konto z max lvl'em), ale staram się być coraz lepszy.

Stream od 1:00 do zmęczenia.

@Edit

Poniedziałek, Środa, Piątek - streamy na Hitbox.tv // streamy na hitboxie aktualnie zawieszone. Zapraszam na twitcha.

Wtorek, Czwartek, Sobota - streamy na Twitch.tv

Zaczynami nowy dzień, wraz z nowym streamem!

Start: 11:00

Gra: The Incredible Adventures of Van Helsing + inne

Koniec: Do znudzenia, bądź zmęczenia!

ZAPRASZAM!

@edit

Przerwa od 13:30-14:00

@edit2

Problem ze streamem, dajcie mi chwilkę.

@edit3

Stream już hula, zapraszam na Twitcha.

@edit4

Stream zakończony o 2:25. Łączny czas streamu 15,25h. Zapraszam jutro!

Stream UP!

Początek: 20:00

W co gramy? Jeszcze nie wiem, jednak z chęcią mogę zagrać z widzami.

@edit

Jeśli coś się zmieni, to na pewno napiszę.

@edit2