Stream na OBS

Siemka.

Ktos sie zna na streamowaniu na twichu programem OBS?

Posiadam neta od neo do 10mb. Srednio jest 7mb down. 0.7mb upload.

Z tego co wyczytalem jest mozliwe streamowanie na tym necie. Na wlasna reke z mala pomoca znajomej skonf. OBSa i o dziwo dzialalo wszystko pieeknie na 1280x720 przy bit rate 700. Streamowalem Dying Light od Techlandu. Nawet ustawilem zeby streamowal na 45fpsach ale od czasu do czas pojawia sie na krotko pixeloza. Jest szansa aby jakos to lepiej skonfigurowac? Tak naprawde jestem zielony jesli chodzi o stream.

bez uploudu min 2.5-3 mb zapomnij o streamowaniu

Odezwal sie znawca. Pytam ludzi co ogarniaja temat. Z tego co wyczytalem na innych forach to ludzie np lola przy podobnym wysyle jak ja streamuja bez problemu. Kwestia ustawien. A ze zielony jestem jesli chodzi o konfig wiec pisze z zapytaniem.

bit rate ustaw 2100

No ok. Mam bit rate 700. Proponujesz mi bit rate 2100. Co to zmieni? Wplynnie na plynnosc czy jakosc? Bo z plynnoscia nie mam problemu.

a dobra nie zmieniaj bo bitrate odpowiada za płynność ale przy Twoim uploudzie watpie bys mogl wiecej. ja przy 3 mb uploudu mam 2400 bitrate

Nie idzie tego lepiej skonfigurować, twój net jest problemem. Jak kolega wyżej napisał bez uploadu 2 mb/s nawet nie ma sensu się za to zabierać.

Wiesz można i streamować na uploadzie 0,2mb/s, ale co z tego skoro to będzie w jakości 240p. A pikseloza będzie, bo gubisz klatki. Serio i tak dobrze, że Ci to bangla.

Bez partnerstwa i tak nie bedzie streamowal w FHD, Bit Rate Przy Stream HD to około 1700, więc nie masz zapasu uploadu na gry.

Pokonbinuje jeszcze jakos. Wczoraj nie narzekali jakos wiec dalo sie ogladac. Jak przyjade z pracy to postremuje inspirit online i dying lighta.

Siemka.

Ktos sie zna na streamowaniu na twichu programem OBS?

Posiadam neta od neo do 10mb. Srednio jest 7mb down. 0.7mb upload.