Sytuacja na Globalu

Siemka chciałbym się dowiedzieć jak obecnie wygląda metin na globalu jak z populacją ,cenami,czy warto zacząć od 0 oraz najważniejsze CZY SĄ CHĘTNI DO GRY ;D

Niee proszę czy to bait? SYTUACJA. Tak się to pisze. Żeby nie dostać warna powiem że kiepska ta "sytułacja" w metinie

20170321_005608.jpg

Niee proszę czy to bait? SYTUACJA. Tak się to pisze.

musisz mi wybaczyć jestem dysortografikiem ;p

Sporo osób gra, jak chcesz zaczynać od zera to ciężko będzie coś osiągnąć. Za dużo rzeczy wprowadzili, taki p2w, jak nie masz czasu dużo żeby poświęcić na grę to nie zabieraj się za nią.

Dokładnie tak jak napisał kolega wyżej, nie dogonisz nie przegonisz, chyba, że masz sporo kasy na zbyciu.

Co do robienia błędów, to nie jest wytłumaczenie skoro przeglądarki potrafią zaznaczyć ci, gdzie robisz błąd LOL.

Jak chcesz teraz zaczynać to zaopatrz się w kamermoda i jakoś pójdzie.

2 miesiace temu zaczynałem grać od zera moje doznania z tej przygody do dziś dzień

- Jest DUŻO łatwiej jak za starych lat czy to przez rynek gdzie itemki wystawiane są już praktycznie od tej środkowej półki do top itemków, exp, spoty, możliwośc dostania tego czego potrzebujemy to wszystko już jest wystarczy uzbierać na to Yangi

- Ludzi jest sporo, nie tak jak za czasów świetności tej gry ale sklepów jest multum, jednak tak jak i kiedyś tak i teraz zawsze znajdzie się z 10 czy więcej osób co wpadnie na ten sam pomysł co ty i będzie ci "ksuć", jeżeli z tych serwerów co mamy zrobili by 2 serwery, powróciły by czasy OGROMNYCH wojen, i stary klimat metina.

- Gra jest rozwijana i to jest najważniejsze czy to w dobra czy to złą, dla mnie nie ma to znaczenia jeżeli coś się dzieje to znaczy tylko tyle że jest lepiej jak kiedyś gdzie dodawali tylko nowe serwery, a wszystkie blędy i nowosci jakie mogli by dodać olewali.