Szukam Anime

witam prosił bym o pomoc w znalezieniu jakiegos anime. Nie znam się na tych nazwach co oznaczaj shounenny itp a tym bardziej tytuły japonskie tez mi nic nie mowia :P Z obejrzanych juz przezemnie które mi sie podobały to:

- bleach

- OP

- Naruto

- FMA

- Samuraj Champloo

- fairy tail

- Hellsing ultimate

- SAO

Nie jest to zbyt ani orginalna ani imponujaca liczba ale szukam cos co rownie mocno potrafi przyciągnąć :) Attack of Titan tez oglądam wiec tego mi nie doradzajcie, najlepiej żeby seria która mi podacie byla juz zakonczona. za wszelkie propozycje z góry dzieki.

Cowboy Bebop

Devil May Cry

Fate Stay/Night > Fate/Zero

Berserk

to w sumie tak na pierwsze skojarzenie :P

Dragonball

JoJo Bizzare Adventure

Hajime no Ippo (anime o boksie, ale całkiem duża liczba walk)

Code:Breaker

Guilty Crown

Beelzebub (parodia z walką)

Ao no Exorcist

Mirai Nikki

Broken Blade

mógłbym wymieniać jeszcze wiele innych tytułów, ale jestem pewien że te przypadną Ci do gustu, szczególnie Ci polecam Hajime no Ippo

jedno z moich ulubionych anime :)

Air Gear

D.Gray-man

Kekkaishi

Kiba

Needless

Nurarihyon no Mago

Shaman King

Soul Eater

Jako anime takie bardziej to wytężenia mózgu to Death Note, Mirai Nikki lub Steins;Gate

a z takich typowo nastawionych na akcje to Darker Than Black/ Soul Eater(choć mi nie przypadło zbyt)/ Shaman King (ale to chyba każdy zna z Jetixa :) ) BTOOOM!(klimat trochę podobny do tego z SAO, ale akcja dzieje się w "realu" a nie w "wirtualu". (dziwnie to brzmi jeśli mówi się o anime - w realu :D:D).

Ewentualnie Romans- Tasogare Otome X Amnesia ( o dziwo spodobało mi się choć romansów nie lubie ;) )

lub komedia - Baka To test to Shoukanjuu ( będziesz miał się z czego pośmiać)