Szukam ciekawego i przyjemnego zapychacza czasu

Hey mam problem zresztą jak wiele osób w tym dziale ze znalezieniem gry ^^ najlepiej gdyby był to tytuł b2p z małym udziałem itemshop’u lub wcale co do gier które mi się podobały to osrs spędziłem tam kilka dobrych lat :smile: co do innych tytułów to miło czas spędzałem też przy dragon nest ale item shop za dużo dawał aktualnie gram w lol’a od 7 lat i czasami spędzam czas przy frontnite ale to nadal nie to samo co grind w lochach czy coś takiego :rofl: jakieś propozycje? ^^

Zdefiniuj słowa ciekawe i przyjemne.

Ja proponuję Tibię. Ciekawy świat i przyjemny gameplay.

Z B2P polecam TESO, jeszcze ciekawszy świat i przyjemniejszy gameplay.

1lajk

Próbowałem grać w tibie ale nieskończony grind jednak mi nie podpadł xD lubię np jak jest rozbudowany system ulepszeń gdzie trzeba długo farmić przedmioty do ulepszenia / wzmocnienia przedmiotu oraz system zwierzaków mogą one też robić za dekoracje

Może The Secret World Legends?
" gdzie trzeba długo farmić przedmioty do ulepszenia / wzmocnienia przedmiotu" brzmi jak ulepszanie przedmiotów w TSWL, gdzie swoje itemki “nasycasz” jakimiś innymi :stuck_out_tongue:
Zwierzaki też tam są, ale czy robią coś więcej poza dekoracjami to nie wiem.

Dzięki za propozycje ale bardziej coś z fantasy / średniowiecze czy orient

Jeżeli lubisz ultra system petów/pomocników, miliard kostiumów to aurakingdom.to pasuje chyba idealnie dla Ciebie. Enchanting też jest no… dosyć długi.

a jak z itemshopem? duże p2w?

Akurat na tym serwerze nie ma najmniejszego p2w. :slight_smile:
Semeno#1642 - na discordzie szybciej odpiszę.

Z klimatów fantasy to z kilku powodów nasuwa się Neverwinter Online.