Szukam drużyny (4 osoby) do 5v5 ranked

Tak jak w temacie. Poszukuje 4 osób do teamu 5v5 (początkowo pogramy normal game'y a później rankedy jeżeli team okaże się zgrany).

Wymagania :

-30 lvl

-Bardzo dobra znajomość gry

-Wysokie umiejętności grania

-16+ lat

-Skype + mikrofon

-Czas, przynajmniej na 1-2 gry dziennie po godz. 15.

-Zachowanie i odpowiedni dobór słownictwa także byłyby na miejscu

Podsumowując. Mam 18 lat... w lol'a gram od ponad roku, podczas mojego grania zdobyłem 30 poziom na 3 kontach (2 konta sprzedane) na EU oraz 20 lvl na US. Posiadam w chwili obecnej ponad 40 postaci, 2 strony run i myślę że gram bardzo dobrze każdym rodzajem postaci (mogę grać supportem, tankiem, ad carry itd.). Poszukuje ludzi którzy grają dobrze lub b. dobrze ponieważ zamierzam osiągnąć jakieś przyzwoite ELO na 5v5.

Chętnych zapraszam tu w temacie do odpowiedzi, lub na gg 7694753

Pozdrawiam!

Wszystko fajnie tak tak, ale jaki serwer jak eu west to moge pograć. Gram już ponad 2 lata w lola więc chyba nie będzie źle : )

Nick:Falini jak coś to pisz na lolu

Spełniam twoje wszystkie wymagania[nie wiem jak z zachowaniem będzie ;D], tak więc chętnie dołączę do drużyny, oczywiście potem się zobaczy, czy zostanę na dłużej.

Coś od siebie : Gram w LoL'a od drugiego tygodnia jego istnienia, posiadam 2 konta 30 lvl, jedno US, jedno EU N-E, aktualnie na EU nie posiadam zbyt wielu runek, to się zmieni, ponieważ w najbliższych dniach zostanie mi do konta dodane 12.6k IP, na początek można by było ogarnąć wszystko, po wiecej informacji zajrzę na gg, elo.

Preferuję serwer EU Nordic-East.

Też spełniam wszystkie wymagania. Chętnie dołączę.

Nieaktualne

Tak jak w temacie. Poszukuje 4 osób do teamu 5v5 (początkowo pogramy normal game'y a później rankedy jeżeli team okaże się zgrany).

Wymagania :

-30 lvl

-Bardzo dobra znajomość gry

-Wysokie umiejętności grania

-16+ lat

-Skype + mikrofon

-Czas, przynajmniej na 1-2 gry dziennie po godz. 15.