Witam, ostatnio sprawdziłem mu online i bardzo mnie wkręciło.
Jestem zielony w tej grze i chętnie pogram z 2-3 osobami proszę o wpisy tutaj. Gramy na webzen serwer Midgard
Jestem zielony w tej grze i chętnie pogram z 2-3 osobami proszę o wpisy tutaj. Gramy na webzen serwer Midgard
w mu nie oplaca Ci sie zaczynac , zeby dogonic innych musial by grac kilka lat..zeby wbic nawet tn lvl 400 to kwestia kilku miesiecy:)
Nie każdy gra by być top na wszystkich listach jakie są możliwe , gra się też dla przyjemności Ja pomyśle jeszcze moze sciągnę duzo się zmieniło i jakoś mnie troszke odpycha ale przydałoby sie sprawdzić z czym to się teraz je.
Jeżeli nie macie zamiaru wydawać spooro kasy na Gold Ticket i inne "obowiązkowe" rzeczy z IS, sobie lepiej global odpuście
i ja bym zagrał ale nie na globalu a nie znam żadnego priva na którym gra w miarę sporo os bo jak widziałem to tak po 50-100 max jeśli byście mieli jakiś priv dobry priv to dajcie znać
w ogole co wy chcecie razem robic w mu?? mu= spot i na prawym od myszki skiazka tak tak wyglada gra w mu;]
@blizz
Widać chłopcze, że nie grałeś na globalu tylko na prywatnych serwerach, a w takim przypadku nie powinieneś się udzielać. "tak wyglada gra w mu;]"
@topic
Spóźniłeś się o jakiś tydzień, przestałem grać w MU bo znalazłem ciekawsze gry (Gram w MU ponad 5 lat, więc miało prawo się w końcu znudzić ^^), ale jakbyś miał jakieś pytania dotyczące gry (aby sensowne, bo "gdzie expić" można znaleźć w google.pl) to pisz PW, z chęcią pomogę nowym graczom.
+Teraz na globalu maksymalny lvl jest ponad 550+ (Nie wiem który dokładnie, jak dawałem typowi trade to miał 557).
@down