Szukam Ekipy

Cześć szukam ekipy do jakiejś dobrej gry. Moje propozycje są w ankiecie jaką z nich chcecie głosować . Jak komuś nie podobają się gry z listy dajcie mi swoją propozycje

Wymagania do ekipy

Ts3 i Mikrofon !

Ja chętnie bym pograł z jakąś zgraną grupką w Age of Conan. Gra jest teraz free to play, fakt że ma ograniczenia ale do 80lvl'u nie przeszkadzają zupełnie w grze...

Wbrew tego co mówią po przejściu na system free to play do gry przybyło sporo graczy, jest z kim grać...

A system non-target, walka, fabuła i rozwiązania zastosowane w grze naprawdę dają mega frajdę z gry...

Jeżeli kogoś odstrasza to że jest tylko kilka klas, a reszta jest zablokowana, to można kupić na allegro kluczyk za 16,90 zł, odblokowuje wszystkie postacie i mamy konto premium na miesiąc :)

Po wygaśnięciu premium postać którą stworzyliśmy nie znika, mimo tego że jest zablokowana, nadal możemy nią grać :)

Myśle że się opłaca...

Ja bym zagrał w L2 ALE jestem zieloniutki w tej grze

Takie pytanko Ile Aoc wazy ?

Ja także chętnie zagrałbym w AOC. A co do wagi, to waży chyba jakieś 12GB.

Szczerze mówiąc nie wiem ile waży AoC bo mam go na płycie, kiedyś grałem w płątną wersję, ale zdaje mi się że jak napisał kolega wyżej około 12GB + patche...

Gra naprawde oferuję świetną rozgrywkę zarówno PvE jak i PvP, z tym że preferował bym serwer PvE, na którym PvP jest tylko w wyznaczonych lokacjach...

Ale na temat serwera już byśmy się wspólnie dogadali...

Jeszcze tylko zapytam czy będziecie kupowali ten kluczyk czy będziecie grać postaciami free? Bo trzeba jakoś dobrać mniej wiecej postacie żeby latać w party przyjemnie... i zaleznie od tego kto będzie kim grał, ja bym się dostosował :)

Bo w sumie te najważniejsze postacie są odblokowane, czyli: Barbarian, Demonologist, Guardian, Priest of Mitra...

Ja proponowałbym zagrać w stare dobre MU na globcu :)