Witam : ) Gram w Wowa od jakiegoś czasu, prawie rok z przerwami, aczkolwiek wciąż jestem początkującą gracz..ką? xD Dlatego szukam gildii która stawia na luźne granie i dobrą zabawę przede wszystkim. O gildie która chętnie służy pomocą.
Jeżeli jesteście gildią, która wymaga co miesięcznej subskrypcji, to niestety nie mogę do was dołączyć, gdyz czas nie zawsze pozwala mi na granie.
Nie szukam tez gildii, która kolekcjonuje graczy, którzy w większości są nieaktywni.
Chodzi o przyjemną atmosferę i gildie gdzie ludzie są chętni do wspólnego grania
Szukam Gildii na Burning Legion (Horda)
Polecam IX Kohortę. Gildia stawia sobie własne cele(nie bierze udziału w wyścigu szczurów), a przede wszystkim stawia na dobrą zabawę w dojrzałym towarzystwie. Wśród członków znajdziesz zarówno starych wyjadaczy jak i nowicjuszy którzy niedawno zaczęli swoja przygodę z WoWem.
Sam jestem w niej od niedawna(może już ze 3 miesiące ale przez brak czasu rzadko zaglądam na discorda i raidy ;p). To w gildii panuje fajna atmosfera, gracze są pomocni, pomogą nawet jeśli nie przyniesie im to żadnych korzyści. Raidy są prowadzone dwa razy w tygodniu od niedawna chyba nawet trzy. Nie ma problemu jeśli nie można się na nie stawić a dłuższą nieobecność zgłasza się w specjalnym temacie na forum i też nie ma problemu. Co miesiąc event socialny, gdzie są awanse gildyjne oraz pogadanka o tym co dalej.
Kontakt w grze: Gerdhart - wodzu
jak się nie uda to napisz do mnie zaloguje się do gry i poszukam innych officerów bo teraz nie pamiętam nicków ;p
Należę do IX kohorty od niecałego roku, i widziałam ze tam pykają w wowa od jakiegoś czasu, aczkolwiek postanowiłam do wowa poszukać innej gildii, gdyz doszly mnie słuchy, ze w Kohorcie wyrzuacja za brak aktywnosci, a tak jak pisałam, ja nie mogę grać dzien w dzien przez caly rok, czasami zdarza się ze nie gram przez trzy miesiące, wiem ze to duza przerwa ale jak pisalam czas nie zawsze pozwala. Szukam na prawdę luźnego podejścia : )