Szukam gildii/Szukam ludzi - Horda - Burning Legion

Witam.

Na w/w serwerze posiadam postać na 90 poziomie oraz z poziomem itemów równym 468. Poszukuję gildii bądź też ludzi, którzy chcą pograć bez spiny, dla których bardziej liczy się interakcja z innymi ludźmi aniżeli ciągłe wałkowanie raidów/dungeonów w celu jak najszybszego wyfarmienia. Dodam iż jestem początkującym Death Knightem w tanku więc miło widziane będą osoby które pomogą z zapoznaniem się z mechaniką gry oraz z ogólnie pojętą historią świata Azeroth (mmm no i Outland oczywiście). Jednym zdaniem szukam ludzi, którzy przewyższają mnie doświadczeniem w grze, ale nie zależy im na jakimś nieziemsko szybkim progressie raidowym.

Pozdrawiam.

Gdybyś grał na Defiasie to chętnie byśmy Ci pomogli, mamy dk tanka który by Ci wszystko wytłumaczył. Idź na Timeless isle aby gear zrobić i porób lfr :) w razie pytań pw. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

Rozumiem, ale niestety (bądź stety) wybrałem serwer Burning Legion. Naprawdę nie ma na nim żadnej gildii bądź ludzi którzy szukają czegoś więcej niż tylko wspólnej gry ?

Na BL, zwłaszcza po stronie Hordy jest pierdylion polskich gildii. Użyj Guild Findera - za jego pomocą znajdziesz coś o wiele szybciej, niż tu na forum.

http://wowcenter.pl/Gildie tutaj masz listę polskich gildii. Większość stron to właśnie gildie z Burning Legion.

@Vences. Nie chce być niemiły ale co ty powiesz ? Tak się składa, że przejrzałem większość propozycji które zostały udostępnione za pośrednictwem Guild Findera i żadna z gildii nie bardzo mi przypadła do gustu, stąd ten temat. Chce by ktoś chętny do wspólnej gry albo jakiś przedstawiciel konkretnej gildii odezwał się tutaj i jakoś zareklamował swoje zrzeszenie.

@blaumro. Dzięki. Przejrzę jeszcze tą stronkę. Może tam coś znajdę ciekawego.

Witam.