Hejka
Ostatnio wkręciłem się w grę Dungeon Hunter 5 od Gameloftu :-) Gram sobie na swoim iPhone ale jak ktoś ma ochotę przyłączyć się ze mną do zabawy - stworzyć gildię, duże party do coop - zapraszam
Wystarczy, że zainstalujecie sobie grę u siebie na PC z Windows 10 lub emulatorem andorida, telefonie/tablecie z androidem, iOS lub Windows Phone 8.1 i wyżej.
Najnowszy path wprowadził do gry możliwość grania COOP w czasie rzeczywistym do 5 graczy jednocześnie - chętnie będę zgadywać do wspólnej gry.
Jeśli chcesz mnie dodać do znajomych i wspólne grać to gdy przejdziesz pierwsze misje wejdź w zakładkę (w mieście) SOCIAL a następnie FRIENDS, następnie zakładka Referral Codes i wpisz 71efc5.
Staniesz się moim znajomym, będziesz zdobywać bonusy
Piszcie do mnie w grze lub pytajcie jeśli chcecie w tym wątku - odpowiem co wiem
Przy okazji zakładam Gildię do której zapraszam wszystkich polskich aktywnych graczy - nazwkę Gildii napiszę gdy ją utworzę
Jak grać na PC?
Na Windows 10 / 8.1 / 8 nie ma problemu - gra jest dostępna w Windows Store. Jeśli macie Windowsa 7, Linuxa, XP lub Mac OSX to na ratunek przychodzi emulatora Androida
Polecam program BlueStacks
Tutorial na YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=WTzH94bLOCk
Co i jak po kolei
O grze i item shopie
Dungeon Hunter 5 to hack'n's'slash wzorowany na Diablo III. Gra jest multiplatformową produkcją wydaną przez firmę Gameloft. Cechuje się dobrą grafiką, animacjami i "częściowym P2W" - dlaczego częściowym? Walutę z Item Shopu - diamenty można wydropić z mobków, kończąc daily questy, uczestnicząc w eventach dziennych, godzinowych lub tygodniowych. Za realne pieniądze, można pewne sprawy tylko przyspieszyć. Co kupimy za owe diamenty? Możemy otwierać skrzyneczki (potrzeba 50 diamentów na jedną) z których wypadają różne przedmioty, "skille" oraz mobki do obrony twierdzy (o tym za chwilę). Za wykonanie dziennych questów dostajemy 5 szt. diamentów. Często za niektóre misje solowe wydropimy od 5 do 10 sztuk. Za wydarzenie tygodniowe w ciągu dnia wyciągnąłem ponad 40 diamentów. Tak więc nie potrzeba ogromnego wysiłku do zbierania tej waluty. Dodatkowo za tę walutę kupimy poszerzenie miejsca w ekwipunku (5 diamentów za 5 slotów - taniocha), zregenerujemy energię i stimanę (o tym dalej) oraz kupimy tzw. Rush Ticket.
W grze wybieramy na początku płeć postaci. W trakcie przechodzenia tutoriala - jakieś 3 - 4 misje dowiadujemy się, że nie mamy żadnych ograniczej klasowych, umejętności czy też oręża. Do dyspozycji mamy dwuręczny miecz (2h sword) - wolny lecz ze sporym DMG, dwa mieczyki (dual blade) - szybkie, zwinne, kusze - (crossbow), laska (staff) oraz włócznia (pole) wolna, lecz uderza wokoło. Ponad to mamy do dyspozycji system żywiołów - światło, ciemność, ogień, woda, natura. Każda
Gra ma wiele trybów - począwszy od trybu SOLO, gdzie po prostu przechodzimy linię fabularną na 3 różnych trybach trudności. W tym trybie możemy wykorzysytwać kupione lub zdobyte Rush Ticket do natychmiastowego, powtórnego ukończenia planszy ( komputer robi symulację expa, dropu i kasy) - przydaje się w wypadku, gdy chcemy wydropić jakiś materiał do craftu lub do ewolucji jakiegoś przedmiotu. Gra w trybie SOLO zużywa energię - maksymalna ilość energii zależy od poziomu postaci. Energia regeneruje się i nie zużywa się w przypadku niepowodzenia przejścia planszy .
Kolejny tryb gry STRONGHOLD. Polega on na organizowaniu obrony własnej twierdzy i atakowaniu innego gracza. Zabawa jest ciekawa gdyż, we własnym zakątku budujemy sobie bossa (swoją postać) oraz obstawiamy ją dookoła swłasnymi mobkami które wydropimy podczas misji lub zdobędziemy ze skrzyneczek. Twoja postać, zarówno jak i przeciwnika podczas obrony jest sterowana przez komputer (nie najgorzej gdyż wykorzuje skille oraz uniki - łatwo nie jest). Podczas ataku sterujesz swoją postacią. Wisienką na torcie jest możliwość testowania własnego systemu obrony twierdzy oraz przyjaciół. Przy ataku obcego gracza zużywany jest 1 punkt stimany (maksymalnie 3). 1 punkt regeneruje się godzinę czasu - możliwość wykupienia punktu za diamenty lub uzyskania z zadania dziennego.
Tryb EVENTÓW - codziennie są dostępne jakieś nowe, dodatkowe zadania. Są różne i widać, żę wydawca dba o ten rodzaj rozgrywki. Eventy mogą polegać na atakowanu bossa, przejściu zręcznościowej planszy lub po prostu ataku twierdzy sterowanej przez GM'a Ciekawe, ciekawe. Event zużywa energię - tę samą co przy grze SOLO, lecz nagrody są o wiele większe.
Tryb COOP - dostępny od 25 poziomu. Możliwość stworzenia, gildii wraz z party graczy i przechodzenia misji w czasie rzeczywistym Zgadujemy się w określonym czasie i gramy!
Grafika
Tailer / Gameplay