Szukam graczy w TESO na PS4

Witam serdecznie, szukam graczy do wspólnego grania w The Elder Scrolls Online na Konsoli PS4. Jestem nowy w grze i po prostu szukam kogoś z kim grało by się przyjemniej, w razie czego to można pisać pod tematem, na PW, lub odrazu zaprosić do znajomych na PSN.

PSN:Witkens

Pozdrawiam :D

Siemanko,dosłownie wczoraj kupiłem gold edition,właśnie kończę ściąganie,ale rownież jestem zupełnie zielony i będę zaczynał,wiek 23,jesli jesteś zainteresowany to chętnie z Tobą program;)

Siemanko,dosłownie wczoraj kupiłem gold edition,właśnie kończę ściąganie,ale rownież jestem zupełnie zielony i będę zaczynał,wiek 23,jesli jesteś zainteresowany to chętnie z Tobą program;)

ja kupilem sama podstawke jak narazie i oczywiscie, ze jestem ! lat 19 :D

Witam także kupiłem eso, przechodze z wersji pc z checia zagram i pomoge :D

a i w jakim covenancie gracie panowie?

Podpinam pod temat ... ja też dopiero 1 tydz. w ESO , gram na podstawce , atm lev 10 Łucznik/Heal ... nick in game Qanta ... też dopiero uczę się gry , jednak jak coś to służę pomocą :)

Pozdrawiam.

Podpinam pod temat ... ja też dopiero 1 tydz. w ESO , gram na podstawce , atm lev 10 Łucznik/Heal ... nick in game Qanta ... też dopiero uczę się gry , jednak jak coś to służę pomocą 

 

Pozdrawiam.

no i również mi pasuje! :D im wiecej ludziów tym lepiej ^^, ogółem prosze zapraszac na PSN bo wtedy bd mieli szerszy kontakt ze mną i wtedy sie można zgadać

a i w jakim covenancie gracie panowie?

Może jakiś Daggerfall wtedy moznaby było po questować razem zrobić nowe postacie czy coś ^^

@Wiciusw PvE od patcha "Tamriel One" nie ma znaczenia jaką frakcje wybraliście, możecie grać z każdymi.

@Wiciusw PvE od patcha "Tamriel One" nie ma znaczenia jaką frakcje wybraliście, możecie grać z każdymi.

Już wiem, ale dzieki! :)

@WiciusNadal gracie? bo mam zamiar się zaopatrzyć w wersje na Ps4 i nie wiem czy dużo ludzi na tej platformie gra