Szukam graczy : Wow

Witam.

Wraz z kolegą szukam z 3 osoby do wspólnej gry w wowa.

Mam lat 18.

Gram na serwerze Silvermoon.

Wczoraj zaczęliśmy grę więc jakoś zbytnio nie ogarniamy. :)

Jeżeli jest ktoś chętny niech pisze.

@edit

Gram w hordzie.

Horda czy Ally? Jeśli Horda to się piszę.

A moge grac na starterze? W sobote bd mial battlechesta i odmroze konto. Postac mi zosanie ze startera?

A moge grac na starterze? W sobote bd mial battlechesta i odmroze konto. Postac mi zosanie ze startera?

Tak. Tylko pamiętaj aby przypisać battlechesta do konta starter, a nie wpisywać go jako nową grę na koncie za pomocą "wpisz kod gry" czy "tam dodaj grę"

Jestem zielony jesli chodzi o wowa, ale wiem jedno... Zagram klasa tego zombiaka czy tam nieumarlego. Jakos kreci mnie tak ciekawa klasa. A owy truposzek najlepiej spisuje sie jako?:) Czy moze nie ma znaczenia klasa?

Zombi... Nieumarli to nie klasa, a rasa ;P Klasa to najczęściej wybierany jest jakiś caster, chodź już od dłuższego czasu dodatki klasowe nie są brane pod uwagę. No jedyną rasą co można wybrać i coś wniesie do gry to human, bo ma jako rasa dodatkowe wyjście ze stuna ;)

Czyli nawet wow ma mankamenty. Wybacz zle sie wyrazilem z ta klasa :)

Horda czy Ally?  Jeśli Horda to się piszę.

W hordzie.

Zapomniałem dopisać :D

Silvermoon i horda? jesteście masochistami czy jak? na silvermoonie 95% populacji to alianci.

BL lepiej grajcie :D

oprocz trade i wysylania emaili to nie ma znaczenia na jakim grasz serwie :)

Nie chcesz z kumplem refa sobie zrobic? + 300% expa i summon miedzy soba jak i przekazywanie expa :)

Silvermon to tylko alliance bo chociazby ekonomia servera....w hordzie na tym serv nie zarobi. Po drugie do pvp akurat zombiak jest lepszy niż np ork... Jednak mały racial pomaga. Tak samo jak blood elf tez racial w pvp pomaga. Po drugie może I za wiele to nie daje ale raciale chociazby np trola czy ork do pve troszke boostuja dps.

Jeżeli jest ktoś chętny na grę to niech piszę PW.

Witam.