[szukam] grafika 2d bajkowa pixelart

witam szukam grafika ktory chcialby wziac udzial przy projekcie ( na razie single player ) top down 2d shootera z elementami rpg h&s oraz wielu innych elementow z dziedziny mmo ( styl grafik daje wolny daj poniesc sie fantazji )

wymagania:

wolny czas

doswiadczenie w pixelarcie

obeznanie z elementami gier

wyobraznia

cierpliwosc ( to projekt na naprawde dlugie lata tym bardziej ze jestem troche leniwy oraz jestem jedynym programista )

gra pisana w c++ przy uzyciu biblioteki graficznej sfml 1.6 ( pisana od 0, tak wiec engine gry bedzie autorski : ] )

gotowe jest juz

klasa enemy

klasa character

kolizje

wstepne AI botow

aktualnie pracuje nad

ulepszeniem AI botow/npc

strzelanie

system przedmiotow i ekwipunku

Pixelartowe animacje to masochizm, musisz zatrudnić piwnicę chinoli. ;]

btw. na co to będzie gra, freeware i może jakieś klimaty nam przybliżysz, co to za realia w ogóle mają być fantasy, bajkowe(tak niby jest w nazwie tematu, ale z postu to nei wynika), sci-fi?

co do grafiki to daje wolna reke dla was gra w przyszlosci ma byc multipayerem polaczenie h&s mmorpg openpvp system craftow itp itd generalnie polaczenie najlepszych elementow mmo w 1 cos w style realm of the mad god lecz o wiele bardziej rozbudowane : )

co do animacji to nie bedzie to cos trudnego bo grafika ma byc top down cos jak tibia/cs2d popatrz sobie : P

@ref

czyli nikt nie jest chetny do wspolpracy? : P

wiem wiem bez funduszy ciezko bedzie cos znalezc ale coz jak na razie nie chce wydawac hajsu na grafikow bo robie singleplayera w celach edukacji po przejsciu na oficjalny projekt pomysle nad funduszami

Pixelartowe animacje to masochizm, musisz zatrudnić piwnicę chinoli. ;]

Szczerze powiedziane :)

Co do tematu, to mi jakoś pixel art do h'n's nie pasuje. Osobiście postawiłbym na grafikę 2D, side-scrollera. Albo 3D, ale to też dużo czasu by zajęło.