Szukam Gry gdzie każdy przedmiot ma różnorodne statystyki

Witam.
Ostatnimi czasy chciałem sam zrozumieć siebie i czego szukam w nowych grach po 25latach rozgrywki w ARPG, RPG, MMORPG, Hack & Slash itd. itp.

Bardzo kładę uwagę swoją na to aby każdy z graczy w owej grze nie latał w tych samych End Game itemach.

Doszedłem do wniosku że indywidualność w posiadanych przedmiotach (aby wyróżniać się na tle innych graczy) jest dla mnie największym priorytetem.

Kocham przeglądać statystyki broni aby otrzymywać coraz to większe możliwości ich łączenia przez co często można rozbudować postacie w wszelakie sposoby.

Path of Exile Bardzooo przypadło mi do gustu i tam ilość tzw. Prefixów, suffixów, implicitów, explicitów (statystyk broni) była niesamowicie zmienna i tworzenie co raz to fajniejszych buildów sprawiało mi wiele radości.

Torchlight online : tam przedmioty nie były tak mocno randomowe ale dalej bardzo różnorodność statystyk wpływała na rozgrywkę i planowanie w jakim kierunku się podąża.

Diablo 3 : tutaj sporo sprowadzało się do tych samych itemów na końcu rozgrywki ale uzyskanie konkretnych statystyk w broniach wymagało sporooo farmienia aby uzyskać odpowiednie wyposażenie.

Mimo że to nie jest MMORPG to dodam tutaj jeszcze Borderlands 1,2,3 gdzie bardzo mi przypadła zmienna we wszystkich itemach.

Lista gier które grałem i ukończyłem solo jak i Multi :

Path of Exile : po 7 latach szukam czegoś nowego.

Diablo 3 : Wiadomo - mało zmienia się już w grze żeby poświęcać na to więcej niż 100-150h na sezon.

Trochlight Online : dosyć mała społeczność graczy przez co robi się nudno.

Borderlands 1,2,3 : Przeszedłem razem z wszystkimi osiągnięciami.

LostArk : Po 3k godzin jedynie Grind został który praktycznie nic nie wnosi do dalszej rozgrywki.

Titan Quest (wersja online) : jeszcze pogrywam ale już gra jest zbyt długo na rynku aby się czymś nowym zachwycić.

Chronicon : aktualnie testuję i sporo itemów ale gierka bardziej Solowa

Destiny 2 : Bardzo mi się podobało ale podejście do ciągłego wykupywania dodatków na przymus trochę zniechęciło mimo że już poszło na tą grę ponad 600zł do tego często gram ze znajomymi i ciężko każdego przekonać do takich wydatków gdy nie każdy może sobie na to pozowlić.

Wolcen : Czekam na większy rozwój.

The Incredible Adventures Of Van Helsing : przeszedłem.

Victor Vran : przeszedłem.

Minecraft Dungeons : dużo miałem radości ale jedynie jak znajomi byli online a tak solo to bardzo nudna rozgrywka.

Grim Dawn : przeszedłem.
W planach mam jedynie Warframe ale slyszałem że jest też spory próg wejścia pieniężnego chyba że ktoś mi naprostuję sytuację.

1lajk

Może naświetlę Ci króciutko Warframe. Z tego co opisałeś, 7 lat grindu w PoE nie obrzydziło Ci czerpania przyjemności z gry… Z Warframe jest podobnie. Ciągła farma, czasami w kółko dziesiątki/setki razy tego samego pozwoli Ci wyfarmić WSZYSTKO. Do tego stopnia, że nie będziesz musiał myśleć o sklepiku z Platynami, jak i również innymi rzeczami z item shopu. Które… staną się dla Ciebie zwykłymi i nie potrzebnymi śmieciami. Tak, śmieciami, ponieważ Warframe’y ,bronie i inne duperele będziesz tworzył z lootu w wersji Prime. Czyli te tak zwane “lepsze”.

1lajk

a jak wygląda system samej gry? musze dokupywać dodatki aby mieć cały content czy odrazu dostaję cały do dyspozycji??

Cała gra, cały content jest f2p, jak i przyszłe dodatki, które są zapowiedziane.

1lajk

-Grim dawn na modzie Dawn of Masteries dodającym klasy i itemki z Diablo 3 i 2, Titan Questa i 6 autorskich.

  • Last Epoch - Chyba moj ulubiony HNS
  • Nioh 2 - Jedyny w swoim rodzaju Souls Like z systemem wyposażenia jak w grach HNS. Najlepsze EQ dropi jakby od New Game ++ (NEW game + w Nioh 2 nie jest jak w Soulsach ze wszystko jest takie same i od nowa. Dochodzą nowi wrogowie, augmenty na wrogów, modyfikatory, nowy drop z nowymi afixami na sobie i możliwoscią wylosowania bardzo rzadkich dodatkowych. Gra na tysiące godzin z masą buildów, craftingiem, dostosowywaniem eq i bardzo głębokim systemem zarządzania buildem na wielu aspektach. Postac + eq + duchy opiekuncze + dusze yokai w duchu opiekuńczym (mozna 2 duchy miec i sie przelaczac). i wszystko to ma swoje staty w czym kazda dusza yokai ma swoje skille aktywne albo pasywne i losowe staty. Nie ma gry z tak dobrą itemizacją jak nioh 2 i typowe gry hns powinny tutaj myśle ze zaczerpnąć wielu pomysłów od nioha 2 i dla przykladu na toporze dwuręcznym pod siłe moze ci wypaśc skalowanie się z magią AAA i w ten sposób dobry drop otwiera ci potencjalne nowe buildy, ktore bedą działać. U kowala jest resetowanie punktów to można sie bawić.
    np V - od 5:40 omawia itemy i cały build.
    https://youtu.be/OSC4rlqox9w
1lajk

Aktualnie już testuję WarFrame ale zainteresuję się tym Nioh 2 bo bardzo przekonywujący system tutaj przeczytałem dzięki :slight_smile:

coś bym zjadł ale nie wiem co.

“LostArk : Po 3k godzin jedynie Grind został który praktycznie nic nie wnosi do dalszej rozgrywki.”
Zgodze się z twoim stwierdzenie, że to nie jest gra pod “różnorodne statystyki”
Ale ratuj się chłopie i dotknij trawy.
jak masz 3k godzin z 4320h MOŻLIWYCH od premiery.

Chyba, że wspierałeś Rosyjską Specjalną operacje wojskową.

Możesz spróbować Shades of Rayna nie jest to jakaś super gra bo jest stworzona przez jedną osobę i bywają częste bugi ale dziś ma wystartować nowy sezon a w grze jest dużo grindu i rozwój postaci nie ma końca.

tak gralem jeszcze przed Europejska premierą

sprawdzę wszystko co mi tylko zaproponujecie.

Hero siege - pixelartowy h&s z systemem sezonów.