Szukam kogokolwiek do różnych gierek

Dzień dobry drodzy gracze, ostatnio z nudów poszukuję graczy do różnych gier. Jest kilka tytułów które obecnie ogrywam i do których bym powrócił, sporządzę taką krótką listę:
Dark Soulsy - Przeszedłbym całą trylogię z kimś, tak pograć, polatać razem i pośmieszkować.
Aion - Grywam klerykiem, mam 69 lvl i zrobione eq pod PvE - nie gram od jakiś 2 miesięcy, jednakże z chęcią powrócę.

Cs;Go - Też jakoś rzadko gram, chyba brak ochoty oraz towarzyszy którzy nie traktują gier zbyt poważnie. Wiadomo, przecie to tylko gra.

LoL - Nie grałem, ale mogę zacząć, jeśli się znajdzie kilka osób jestem otwarty.

PoE ewentualnie Diablo - A tak o można zrobić jakąś młóckę.

Ewentualnie jakieś inne gierki, jakby co piszcie tutaj, bądź jeśli macie to na GG, ewentualnie jakiegoś tsa podajcie to wbiję i porozmawiamy. :)

Jest podobny temat już na forum :P Ogólnie to ja pobieram teraz Warframe mam tam konto od 3 lat a zagrałem chyba raz czy 2 już nawet nie pamiętam na czym polega rozgrywka :) A zamiast lola proponuje złożyć ekipę do HoTs'a od blizzarda :)

Oczywiście, że można i zrobić jakąś ekipę do Hots'a. Cóż, jeśli znajdą się ludzie to można podbić każdą grę po kolei, teoretycznie nic nie stoi nam na przeszkodzie. :)

ja moge pgorac w jakies moba pisac tutaj albo na lolu nick mayyu

teso?

Wszystko fajnie a ile TESO teraz kosztuje?? Ja bym obstawał za jakaś mobą ale nie LOL za długo grałem w to żeby teraz znowu wracać :D

fpsy i moby odpadaj za duzo czasu trwaja mecze i zbytnio irytujace sa gdy ktos odstaje . Teso kosztuje 30 zl obecnie na greenlight czy jakos tk i 40 zl na stronce lub steamie.

W "TESO" grałem przez pewien czas, jednakże ta gra jest raczej typowym przeciętniakiem, z resztą większość obecnych mmorpg na rynku wydaje się "przeciętna" - chyba każdy ma wrażenie, że "to" już gdzieś było. Bardziej chciałem grę nastawianą na zabawę i tylko zabawę - bez zbędnych rankingów, spinania d*py czy pogoni za najlepszym ekwipunkiem.