Szukam kogoś do wspólnego grania w bdo

Generalnie to szukam kogoś kto mógłby mi wytłumaczyć podstawy gry, gdyż jestem nowy w tej gierce. A poza tym lepiej się gra z kimś niż tak samemu.

Polecam Największy Discord Polskiej Społeczności

Zapraszam do kontaktu prywatnego :slight_smile: Gildia Arcadia pomaga nowym oraz powracającym na kontynent graczom :slight_smile: Po wysłaniu do mnie DM wyślę link do discorda

1lajk

Arcadia casualowe śmiecie których każdy ze spota przegoni i nie ma tobie kto pomóc bo, wymogu nie mają żadnego co do pvp większość ma taki refleks że to masakra.
Zresztą nie polecam Polskich Gildii zbyt wiele dram w każdej Gildii są kółka wzajemnej adoracji!

Co? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Czekaj czy ty przypadkiem nie spadłeś z rowerka? No tak mówisz nowemu graczowi że ma dołączyć do PR lub Jokers bez posiadanego GSa xD? Nie wiedziałem że gildia która powstała 1czerwca może tak szybko mieć wrogów :slight_smile: Chyba że jesteś liderem którejś z gildii i masz ból tyłka że tak szybko się rozwijamy :slight_smile: Podaj kozaku familyname xD Wiesz co do pomagania na spocie akurat nie ma problemu. Jak na te chwile nikt nas ze spota jeszcze nie przegonił :slight_smile:

Zresztą czemu piszesz o poziomie pvp skoro sam nazwałeś nas “Casualowymi śmieciami” sam sobie zaprzeczyłeś xd

Zresztą, poza core większość to całkowicie nowi gracze, oprócz mnie i 4/5 osób są to ludzie którzy mają między 56-59lvl, od kogo chcesz pomocy? Nie griefuj, nie baw się w karmabombing to nie będziesz bity na spocie xD. To jest gildia PVE dla nowych graczy, idą za tym pewne konsekwencje. Dzielimy się wiedzą i pomagamy nowym na tym to polega :slight_smile:

1lajk

Nie jestem ani z jednych ani z drugich a skąd wiem jaka jest sytuacja u was bo dużo, osób przychodzi do nas i właśnie mówią jaka jest sytuacja u was w Gildii.