Szukam mmo jak i graczy

Witam

Z racji tego, że komputer kurzył się od ponad dwóch lat w kartonie z braku czasu na granie jestem mocno do tyłu w świecie gier MMO. Poleccie ograć coś w co warto jeszcze wchodzić.

Wymagań wygórowanych zbytnio nie mam. Ważne żeby nie świeciło pustkami , pozdro :smiley:

Może World of Warcraft?
W sierpniu planujemy ze znajomymi rozruszać w tej grze gildię i zacząć wspólnie robić tam content. Jeśli chcesz do nas dołączyć to zapraszamy na stronę: https://aiwe.eu

Black Desert Online

sęk w tym ,że w połowie sierpnia wracam do roboty ,obecnie jestem na urlopie i ze względu na warunki pracy(jestem kierowcą) raczej szukam czegoś casualowo ,ale WoW nie byłby głupią opcją :smiley:

WOW to jedyna slyszna opcja a w pracy ogrywam go na Steam Decku, polecam

I prosze bardzo, odp na pytanie " w co warto grac" w nic :slight_smile: to strata czasu czyli nic nie warto :slight_smile: ale jak bym miał cos polecić to Orna gps rpg , można sie przenosić nie trzeba miec ompa, tylko net telefon i jest bardziej rozwinięta niż większość gierek, która teraz wycodzi i ciągle polak nad tym pracuje :slight_smile: gram ponad rok i dalej niema end game a wręcz dodają kontent . Dungi, pvp, walki gildi, przejmowanie terenu innym gracza i nie trzeba ruszac dupy z fotela, mozna… ale nie trzeba :slight_smile: bosy,. crafty ble ble ble pety etc jest tu wszystko :slight_smile: Necropolica gildia po frakcji fire ( wybiera sie na 10 lvl jak sie wybierze jedna potem nie zmienisz chyba ze za 3.87 :stuck_out_tongue: ) , jak miałbyś ochotę :slight_smile: Ma więcej profesji niż wow .

Casualowo to polecam Guild Wars 2, nawet jeśli wrócisz do gry po pół roku to twój gear dalej jest tak samo potężny jak wcześniej, nic się nie starzeje w tej grze, liniowa progresja, czyli raz zdobędziesz fajny miecz, na zawsze pozostanie fajny. Jest też z kim grać, mapy nigdy nie są puste