Szukam MMO

Cześć wszystkim, jestem nowy i szukam gry MMO. Najlepiej, żeby to było darmowe MMO. Otwarty świat, fantasy i system taki jak SAO (sword art online). Czyli o pokonaniu bossów i przejściu na następne piętro.

Istnieje coś takiego albo przynajmniej podobnego?

Więc czy oby na pewno szukasz MMO?

SOA to MMO?

Jesteś ukrem czy polski skończyłeś w żłobku?

SaO w zalozeniu jest anime o tym jak gracze zostali zaciagnieci do gry MMO. Wiec tak, SaO to MMO :slight_smile:

OP nie ma aktualnie takiego MMO xD powodzenia

Nie ma i nie powstanie MMORPG takie jak SAO z jednego ważnego powodu…

SAO to okropne MMO. MMO są robione głównie po to żeby wciągnąć graczy na jak największą ilość czasu. Jeżeli MMO miało by koniec, to nie tworzyłoby kasy w “nieskończoność”.

Jedynie niektóre aspekty z SAO mogą być wciągnięte w MMO - takie jak bezklasowość i duża ilość skilli które są levelowane do horendalnie dużej liczby.

Pod tym względem polecałbył Runescape, Albion Online, Mortal 1/2, a pewnie też sporo innych o których zapomniałem.

Nie ma takiej gry i prawdopdoobnie nie powstanie. SAO jest bardzo liniowe i proste w swoim założeniu. Każde “piętro” to loch z bossem, jak pokonasz ostatniego bossa, gra się kończy. Czyli teoretycznie np. Diablo 3 spełnia to założenie. Każdy akt ma innego bossa, a jak zabijesz ostatniego to gra się kończy.

Czy istnieje? I tak i nie. Istnieje wiele MMORPG, które działają dosyć podobnie, zależy jak na to spojrzysz. Dla przykładu za “piętro” może służyć część mapy, na której grasz np. 35-40lvl, a co kilka lvli masz dungeon z bossem, który można potraktować jako przejście w pewien sposób kluczowej części gry/mapy. Więc większość klasycznych MMORPG można potraktować jako gry pasujące do schematu na jakim bazowało SAO, bo też raczej SAO bazowało na klasycznym systemie MMORPG, tylko świat był jego kolejną wariacją.

A największe podobieństwo do “pięter” z SAO ma jedna z aktywności PvE w Final Fantasy XIV. Jest tam coś takiego co nazywa się “Deep dungeon” Działa to na takiej zasadzie że masz 100 czy tam 200 pięter, a co 10 pięter jest chyba boss. Aktualnie w grze chyba są 3 rodzaje takich piętrowych “wież”.

Tak czy tak, uważam, że poszukiwanie konkretnej wizji gry, bo aktualnie mamy taką zachciankę, to jedno z najgorszych rozwiązań. Spróbuj zagrać w jakiś solidny tytuł i się w nim zakochaj, bo oczekiwanie znalezienia “miłości od pierwszego spojrzenia” zazwyczaj kończy się jedynie zawodem.

Ano… Palace of the Dead i Heavens on High … xD z tego wlasnie powodu nikt nie zrobi MMO bazujacym na takim systemi bo to kurwa nudne xD PotD i HoH sa takimi wysysaczami dusz ze tylko najbardziej zatwardziali gracze wytrzymuja ten grind :stuck_out_tongue:

Fakt … najlepszy exp do levelowania niskopoziomowych alt -class ale dlugo tam nie pociagniesz :stuck_out_tongue_winking_eye:

1lajk

Ale pedalskie mango animo… Szczerze to mam nadzieję, że nic podobnego nie istniej bo mielibyśmy już co najmniej dwa takie pedalskie gówna

Ale ze taki owoc? Wypowiedz sie prosze jednym pelnym zdaniem, o czym mowisz bo trudno ogarnac czemu ci akurat mango nie przypadlo

PotD i HoH z założenia miałby być czymś w rodzaju dodatkowego contentu PvE, bazującego na zasadach roguelike. Cała nuda bierze się stąd, że większość osób nie gra w to zgodnie z założeniami, czyli przejście na jak najwyższy poziom, tylko traktuje to jako grindownik do EXPa. Głównie dlatego, że jako dps nie stoisz w kolejce, expa jest prawie tyle co za zrobienie dunga samego w sobie, tylko właśnie fakt, że każdy zna to na pamięć sprawia, że robi się to szybciej niż zwykłego dunga (leveling ruletke). Nie mniej jednak faktem jest, że zdarzyło mi się tam zasnąć już wiele razy, bo jak każdy powtarzałem to samo piętro dla expa.

Czyli nie jestem sam… biegniesz biegniesz, zamykasz oczy, otwierasz i wszyscy martwi xD Yoshida wspominal o 3 takim dungu, wiec moze byc ciekawie :slight_smile: ja juz po prostu za stary jestem i serce nie te, zeby probowac wbic nekromante :stuck_out_tongue: