Szukam MMORPG - Grałem już chyba w wszystko

Hej to mój pierwszy post tutaj , więc witam wszystkich .
Tak jak pisałem szukam mmorpg choć czasami wydaje mi się że chyba już jestem zbyt stary na to bo jakoś nic mi nie przypada do gustu.
Gram w sumie w mmorpg od dobrych 16 lat jak nie lepiej.
Napiszę w co grałem i czego tak naprawdę szukam .
Moim pierwszym mmorpg było chyba Mu Online choć jakoś do tego nowego nie mogę się przekonać.
WoW - Grałem w to naprawdę sporo czasu na globalu plus nawet byłem Gm-em na prywatnym niemieckim serwerze. Teraz jednak ciężko mi się w tej grze odnaleźć a jakoś nie potrafię znaleźć gildii do wspólnej gry.
Revelation Online - Kupiłem nawet Early Acces jednak bardzo się zawiodłem
Black Desert - Co jakiś czas wracam jednak jakoś gra nie potrafi mnie wciągnąć na dlużej ( może dlatego , że jej nie ogarniam haha ) xD
Grałem w ESO głównie na trialach - tez jakoś nie moje klimaty choć jestem wielkim fanem TES .
Cabal - o ile w jedynke grałem sporo czasu w II jakoś nie potrafię
Bless - ostatnio zainstalowałem - niby fajna gra ale jakoś nie urzeka na początku może zmienię zdanie z wyższym lvlem.
R.O.H.A.N Online - ojj w to grałem :slight_smile: niestety zniszczyli grę , zamknęli już nawet origin .
SWTOR - Wracam co aktualizacje
Tera online - próbowałem wiele razy podejść do tego tytułu jednak nie mogę się przekonać
Aion Online - Grałem sporo czasu jednak większośc moich znajomych skończyła grać niestety.
Blade&Soul - Gra wciągnęła mnie na dlużej , przestałem grać jak mi się skończył wątek fabularny xD
ArchAge - też wielokrotnie próbowałem jednak nie wiem jakoś mnie gra nie urzekła.
Vindictus - o ta gra mi się bardzo spodobała jednak nie mam z kim grać .
C9 też grałem kiedyś nawet nie wiem czy ta gra nadal żyje .
Naprawdę grałem już w wiele gier nawet nie chce mi się już wszystkich wymieniać.
Zależy mi na miłej atmosferze w grze ciekawej rozgrywce , fabule . Ogólnie żeby grała miała dużo możliwości nie tylko po wbiciu max lvla.