Szukam MMORPG w którym poczuje rozwój postaci

Witam.
Szukam mmorpg, w którym poczuję jak moja postać progresuje, gdzie levelowanie będzie przyjemne i każdy poziom będzie cieszył. Chciałbym aby rzadkie itemy nie były czymś co leci cały czas. Rozważę każdą propozycję.

Aion Classic

Może polecę banałem ale Wow oraz Guild Wars 2.

1lajk

Guild Wars 2 to akurat słaby przykład bo tam jeśli w wersji F2P jaką jest podstawka zdobędziesz end game sprzęt to nie zmienisz już go nigdy xD
FF XIV, ogólnie każdy klasyczny tytuł MMO który nie ma skalowania poziomów, ma dungeony / rajdy bo zwykle tam zdobywa się właśnie najlepszy sprzęt.

Old School Runescape jest absolutnym maratonem progresji - gram w to od chyba 8 lat i cały czas jest coś nowego do osiągnięcia. Absolutnie najlepsze przedmioty są bardzo cenne i nie tyle rzadkie, co trudne do zdobycia. Jest mnóstwo całkowicie legalnych modów zmieniających grafikę, jeśli to coś, co Ci przeszkadza.

1lajk

Maple Story reboot. Potężny grind, ale widać jak DMG z setek czy tysięcy na pierwszym jobie zmienia się w miliardy po kilku miesiącach

1lajk

WOW na Retailu daje poczucie zerowego progressu, wszystko dostaje się za łatwo. W GW2 też nie czuć progresu przy zwykłym levelowaniu

Istnieje taki jeszcze jakiś z spoko populacją?

Większość albo umiera albo ma tyle rzeczy p2w, że są niegrywalne. Lub jak mój kochany Lineage 2 dodali wręcz bota do gry który bije mobki za Ciebie … oraz kosmiczny Item shop.
Jeśli zerkniesz na dziesiątki tematów na forum to główny rdzeń polecanych MMO jest taki sam od lat, nie ma nic nowego co byłoby ciekawe, z zapowiedzianych czekam na Blue Protocol i Ashes of Creation (choć tu nie mam zbyt wielkich nadziei, że podołają). Osobiście jeśli miałbym obecnie wrócić w tym momencie do jakiegokolwiek MMO byłoby to FF XIV bo jak grałem 2 lata temu dawało mi najwięcej frajdy którą pamiętam z czasów młodości. Do tego duża ilość graczy.