Szukam mocnego internetu

Cześć.

Krótko na temat.

Szukam jakiejś fajnej oferty internetu bezprzewodowego.

Chciałbym aby miał on minimum 8 mb download i 3 mb upload.

Kwota na abonament miesięczny max 70 zł

P.S. Zapomniałbym ;)

Moje miejsce zamieszkania ( chodzi tutaj o zasięg żeby był dobry ): Łódź , polesie ( konkretniej przepraszam ale nie podam )

Nie znam się na tego rodzaju rzeczach więc proszę o pomoc.

Zasięg? Jeżeli masz zamiar brać jakiś mobilny net to zapomnij o takich prędkościach.

Jeśli przez kabel - jesteś uzależniony od operatora. Większość nie chce podkładać kabli dla jednej osoby.

Masz zamiar grać??

Tak trudno ci wejść na upc, NC+, netia i sprawdzić oferty, zadzwonić do biura i zapytać się czy zasięg ciebie sięga ... ludzie już tak leniwi się robią, że już nie wiem czy chcą mieć podane na tacy czy po prostu nie myślą.

1.Nie sprecyzowałeś, jaki to ma być internet bezprzewodowy (zasięg, krajowy, wojewódzki) może chodzi ci o zwykłe wifi, router bezprzewodowy.

2.Powiedzmy, bez gdybania że chodziło ci o zasięg przynajmniej w województwie Łódzkim i w/w parametry no i jak można wywnioskować bez limitu i bez pakietów (telewizja, telefon) to masz takie niskie ceny :

jako ciekawostka ;P

MediaNet Internet Max 1 Gb/s 1 Gb/s 24(umowa) 7800.00(cena)

twoje wymagania pobierania, wysyłania :

INTER-SPES Abonament 8192 kb/s 8 Mb/s 3 Mb/s 0 92.25

Cena :

Par-net Internet 8Mb 8 Mb/s 2 Mb/s 0 75.00

SkyLan 8 Mb/s 8 Mb/s 2 Mb/s 24 75.00

3 up: tak najlepiej żeby to był mobilny ale nie widzę problemu żeby był przewodowy.

1 up: upload musi być przynajmniej 3 mb pisałem wyraźnie.

i max no 75 zł za miesiąc.

http://www.multimedia.pl/internet_szczegoly_24 < za 60zł masz 60 mb.

Posiadam 30mb i jestem bardzo zadowolony z multimedi

DOMAKOS1

Jesteś głupi czy udajesz ? Dałem ci oferty na twój portfel nie wyczaruje lepszego neta za tą cenę.

^ up ani 1 ani 2.

^^up niestety ale .. ,, usługa nie jest dostępna w twoim regionie "

Na prawdę nic się nie da zrobić?