Szukam ppl do wspólnej gry od zera

Więc tak jestem początkującym w DN i chciałbym spróbować sił w tej grze. Nie wiem nawet na jakim serwie grać więc możecie napisać jaki serw proponujecie oczywiście zaczynamy grać od zera.
Godziny
przeważnie po 17 od pn-pt
w weekend
to zależy co mi wypadnie
godziny można wspólnie dostosować
Wymogi:
Nie piszczący język
ts3
ogarnięci ludzie w zachowaniu czyli ze nie robią z siebie durniów :D nie płaczą jak deb***
to tyle :D dzięki za przeczytanie :D

Mógłbym spróbować ;) Robiłem już 2 podejścia do tej gry. Sama w sobie ma bardzo wiele do zaoferowania ale niestety jeżeli nie ma się ludzi do gry, ciężko jest się odnaleźć (co oczywiście jest cechą dobrego MMO ;p). Chciałbym tylko żeby ktoś napisał mi jak z populacją na serwerach i czy warto dalej próbować zagłębiać się w ten tytuł ;)

najlepiej grac na naszym serwerze eu lub na privach, sam moze bym zagral na eu od nowa ale musze jeszcze sciagnac eu i zastanowic sie czy wogole chce mi sie grac tam :D

Elo,

Mam jakies tam doswiadczenie w tej grze. Chetnie pomoge dla zabicia czasu :) Moge boostowac Merecenarym 40lv lub zaczac gre od nowa :) Oczywiscie godziny gry mi pasuja bo akurat bd w domu po pracy. Serwer ts3 mam swoj prywatny. Pisz do mnie na gg i kazdy inny chetny.

Strona glowna eu: http://www.dragonnest.eu/

Download:

- http: http://download.dragonnest.eu/releases/live/downloader/DNDownloader72.exe

- torrent: http://download.dragonnest.eu/releases/live/full/DragonNestEUSetup63.exe.torrent

Pozdrawiam

Ja również chetnie zaczne z wami , godziny mi pasują, juz jakies doświadczenie w grze mam, ale ta gra mi sie nie nudzi wiec moge zacząć :). Odrazu mówie nie jestem jakimś prosem, większość doświadczenia opiera sie na grze na low lvlu :)

Mialem wlaśnie siadac do gry :)

Piszcie na moja postac KaszlakPL

mam tez postać na 16 lvlu wiec tą postacią mogłbym z wami pograc :)

Co do populacji to server eu ma sie w jak najlepszym stanie :), ludzi nie brakuje.

wiec git.