Szukam towarzysza

Ktoś chętny pograć ze mną? Jestem kompletnym laikiem, zapraszam do odzewu jeśli jest tu ktoś kto pyka sobie w sc2. Fajne by było zebrać ekipe do 4v4 :) Jak by co piszcie tu lub w grze zapraszajcie : nex45 . Pozdrówki.

Ja jestem chętny. Zarówno w 1v1, jak i drużynówkach miałem (mam) golda. 4v4 grałem mało (wolę 3v3), ale ogarnę.

Żeby zaprosić kogoś w sc2 (tudzież do niego napisać), trzeba znać jego CharCode (kod postaci). Jak podasz to zaproszę. + mam ts'a, więc możemy gadać podczas gry.

I oczywiście fajnie by było, gdyby ktoś jeszcze był chętny - do tej pory nikogo nie znalazłem na tym forum (a szukałem trochę) :)

Kod postaci: SnowWhite#642 (SnowWhite to nick, 642 - kod postaci)

Tez moglbym zagrac choc na temat swojego skilla wole sie nie wypowiadac. Najczesciej gralem vs AI lub salon gier. Jesli chcecie to jutro popoludniu mozemy pyknac :)

Tez czasem moglbym pyknac, jedyny problem to to, ze mam sama podstawke sc2, bez hotsa

No właśnie, zapomniałem się spytać: jak już się umawiamy, to na jakiej wersji będziemy grać?

I podajcie swoje kody postaci, to pozapraszam. I co do godziny grania, to jestem wolny 19-23.

BElluu#248 HOTS

Mój kod to : Nex #438

Gram na podstawce, i jestem no skillowcem strasznym :P Staram się ogarnąć TERRAN. Zapraszajcie i coś w wieczornych godzinach można pykać sobie.

//edit

BlastBlue zaprosiłem Cie, i tak jak napisałem wyżej nie przeraź się grając ze mną :P Bo ja tworze własne taktyki :P:P

Taaa, rozumiem, pewnie jakieś proxy battlecruisery w 8 minucie z jednej bazy :)

Zaraz akceptuję zaproszenie, to może coś pogramy. Może o 21?

Wiesz co dziś już nie bardzo mam kiedy, ale jutro jestem od 15 wolny.

No to postaram się być jutro o 21, bo właśnie wtedy mam najwięcej wolnego czasu.

To jest ktoś chętny jeszcze pograć oprócz BlastBlue?

Ja moge, choc lamie. gg: 5679966. masterpaw#885

Wysłałem Ci zaproszenie.

Nie dostalem zaproszenia, wlasnie Tobie Nex teraz wyslalem jak cos.