Ktoś chętny pograć ze mną? Jestem kompletnym laikiem, zapraszam do odzewu jeśli jest tu ktoś kto pyka sobie w sc2. Fajne by było zebrać ekipe do 4v4 Jak by co piszcie tu lub w grze zapraszajcie : nex45 . Pozdrówki.
Szukam towarzysza
Ja jestem chętny. Zarówno w 1v1, jak i drużynówkach miałem (mam) golda. 4v4 grałem mało (wolę 3v3), ale ogarnę.
Żeby zaprosić kogoś w sc2 (tudzież do niego napisać), trzeba znać jego CharCode (kod postaci). Jak podasz to zaproszę. + mam ts'a, więc możemy gadać podczas gry.
I oczywiście fajnie by było, gdyby ktoś jeszcze był chętny - do tej pory nikogo nie znalazłem na tym forum (a szukałem trochę)
Kod postaci: SnowWhite#642 (SnowWhite to nick, 642 - kod postaci)
Tez moglbym zagrac choc na temat swojego skilla wole sie nie wypowiadac. Najczesciej gralem vs AI lub salon gier. Jesli chcecie to jutro popoludniu mozemy pyknac
Tez czasem moglbym pyknac, jedyny problem to to, ze mam sama podstawke sc2, bez hotsa
No właśnie, zapomniałem się spytać: jak już się umawiamy, to na jakiej wersji będziemy grać?
I podajcie swoje kody postaci, to pozapraszam. I co do godziny grania, to jestem wolny 19-23.
BElluu#248 HOTS
Mój kod to : Nex #438
Gram na podstawce, i jestem no skillowcem strasznym Staram się ogarnąć TERRAN. Zapraszajcie i coś w wieczornych godzinach można pykać sobie.
//edit
BlastBlue zaprosiłem Cie, i tak jak napisałem wyżej nie przeraź się grając ze mną Bo ja tworze własne taktyki :P
Taaa, rozumiem, pewnie jakieś proxy battlecruisery w 8 minucie z jednej bazy
Zaraz akceptuję zaproszenie, to może coś pogramy. Może o 21?
Wiesz co dziś już nie bardzo mam kiedy, ale jutro jestem od 15 wolny.
No to postaram się być jutro o 21, bo właśnie wtedy mam najwięcej wolnego czasu.
To jest ktoś chętny jeszcze pograć oprócz BlastBlue?
Ja moge, choc lamie. gg: 5679966. masterpaw#885
Wysłałem Ci zaproszenie.
Nie dostalem zaproszenia, wlasnie Tobie Nex teraz wyslalem jak cos.