Szukam towarzyszy do przygody w grach MMORPG

Cześć! Nazywam się Patryk, mam 18 lat i szukam osób sympatycznych z poczuciem humoru chcących zagrać w gierkę MMORPG. Preferuję skype albo ts3 :) Nie mam pojęcia w co by tu pograć, także proponujcie. W gierki tego typu grach od wielu lat.

Grałem w takie gry jak:

1. Mu Online (jak dla mnie legenda, gra mega, dawno nie grałem, wiele lat na globalu i privach)

2. Flyff Online

3. Cabal Online

4. WoW (tylko privy, nie zamierzam wydawać hajsu, ogólnie w gierkę grałem krótko i jestem zielony a chętnie bym pograł z kimś)

5. Path of Exile (też krótko grałem, nie było z kim :( gra fajna, podobała mi się)

Popykało się też kiedyś w inne gry...

Preferuję gry o niższych wymaganiach, mogę grać o każdej porze, ale najchętniej to będą popołudnia, wieczór i ew. noc)

Chętnie pogram w jakąkolwiek gierkę także proponujcie, piszcie pod forum lub priv. Fajnie by było zebrać kilka osób i rozpocząć przygodę na dłużej :)

Chętnie pogram w jakąkolwiek gierkę także proponujcie, piszcie pod forum lub priv.

Zobacz Guild Wars 2. Jeśli ci się spodoba, to możesz się zgłosić do naszej gildii: Aiwe.eu

Właśnie zaczynam w PoE (i może DDO), więc jeśli chciałbyś w któryś z tych tytułów popykać to wal śmiało.

Zobacz Guild Wars 2. Jeśli ci się spodoba, to możesz się zgłosić do naszej gildii: Aiwe.eu

GW 2 - płatne :( Przynajmniej na razie nie chciałbym wydawać hajsu na grę, a do GW2 ciągnie mnie od jakiegoś czasu, możesz mi powiedzieć mniej więcej ile kosztuje gierka? bo z tego co ostatnio słyszałem to nie płaci się abonamentu, tylko raz się kupuje i grasz. A tak poza tym świetna stronka guildii :)

Jest tak jak słyszałeś, za Gw2 płaci się tylko raz. Obecnie jest to 155 zł za wersję Pre-Purchase, która zawiera dodatek do gry oraz podstawkę. W dniu premiery dodatku prawdopodobnie będzie taniej, a później pojawią się jakieś promocje. Jeżeli ci się nie śpieszy to możesz zaczekać.

A tak poza tym świetna stronka guildii

Dziękujemy :)