Tablet do 500zł

Siema jak wyżej napisałem szukam tabletu (a?) do 500zł nie znam się na ogólnych podzespołach do takich gadżetów, ale nie chce też jakiegoś badziewia. Ogólne założenia co do w/w tabletu:

-500zł (ew do 600 jeżeli będzie jakiś naprawdę skok technologiczny w tych cenach)

-Android koniecznie android

-Przywykłem do firm takich jak samsung lub lenovo dlatego chciałbym raczej aby z tych marek wybrać jakieś modele

- 8 cali wydaje mi się wystarczającym rozmiarem, ale nic poniżej

Dodatkowo posiadam telefon który służy mi tylko do dzwonienia i smsowania więc tablet nie musi mieć w sobie takich cech.

Tablet ma służyć jako "komputer multimedialny" czyt przeglądanie neta / filmy, jakieś gierki na androidzie lub emulatory.

Czy w tym przedziale cenowych naprawdę można znaleść coś do w/w rzeczy ?

Szczerze to nie wiem. Sama ostatnio swego czasu szukałam tableta do gry Jurassic World: the game. To jedna z nowszych gier, która ma dosyć wysokie wymagania. Tu masz ten wątek - http://mmorpg.org.pl/forum/topic/76545-tablet-do-jurassic-world-the-game/?hl=%2Btablet+%2Bjurassic+%2Bworld

HS chyba też na nim działa, nie instalowałam bo w to nie gram ale Google Play pokazuje, że jest zgodny.

Ostatecznie padło na Samsung Galaxy Tab 4 10.1. Wersja LTE chodzi po 1200 zł, wersje tylko z Wi-fi widziałam w Auchan za 720 zł. Czytałam różne opinie na temat tego tabletu i wbrew pozorom nie jest on wcale z najwyższej półki a jednak jest dosyć drogi :P Ja dostałam go od Cyfrowego Polsatu na specjalnych warunkach, trochę go potestowałam (bo mam go dostać pod choinkę - testowałam go więc tylko jeden dzień), śmiga całkiem ok, wyżej wspomniana gra dobrze na nim działa, przy kupnie ma Androida 4.4 KitKat ale od razu aktualizuje się do Lollipopa.

Szczerze tablety w okolicach 500 zł to chyba bardziej do przeglądania neta tylko są, ewentualnie jakiś gierek mniej wymagających bo HS czy inne takie na nich nie pójdą.