Tablet graficzny

Witam, poszukuję w miarę taniego tabletu graficznego. Używam Adobe Flasha i strasznie się męczę używając myszki. Jestem początkujący więc na razie czego nie chcę wydawać w to mnóstwo kasy.

Wacom BAMBOO Pen & Touch. Polecam.

Nie tak dawno temu w Biedronce można było dostać całkiem dobre tablety graficzne za ~70 zł i nie psują się po tygodniu, choć ich główną wadą jest strasznie mały obszar roboczy. Wątpię, że gdzieś jeszcze taki znajdziesz, ale za tak niską cenę innego nie znajdziesz. Model tego tabletu to Huion H420.

Jeśli jednak nie znajdziesz, to tak jak kolega wyżej polecał: Wacom Bamboo Pen & Touch (chociaż teraz nie ma Bamboo, a jest Intuos, ale to nadal to samo, po prostu modeli o nazwie Bamboo już nie produkują), ewentualnie normalny Intuos, gdyż Pen & Touch, jak sama nazwa wskazuje, reaguje także na dotyk, a to niektórym przeszkadza.

Nie tak dawno temu w Biedronce można było dostać całkiem dobre tablety graficzne za ~70 zł i nie psują się po tygodniu, choć ich główną wadą jest strasznie mały obszar roboczy. Wątpię, że gdzieś jeszcze taki znajdziesz, ale za tak niską cenę innego nie znajdziesz. Model tego tabletu to Huion H420.Jeśli jednak nie znajdziesz, to tak jak kolega wyżej polecał: Wacom Bamboo Pen & Touch (chociaż teraz nie ma Bamboo, a jest Intuos, ale to nadal to samo, po prostu modeli o nazwie Bamboo już nie produkują), ewentualnie normalny Intuos, gdyż Pen & Touch, jak sama nazwa wskazuje, reaguje także na dotyk, a to niektórym przeszkadza.

Tylko że tablet ma opcję wyłączenia tej usługi.

Nigdzie z dostawą do polski nie mogę znaleźć Huion H420, czyli raczej biorę Wacom'a.

Ja tam od roku korzystam z Pentagram Designer P2700, nie narzekam.

Ten tablet z biedronki (Huion H420) można spokojnie kupić na allegro.

http://allegro.pl/tablet-graficzny-4-9-200rps-touchpad-4-rysiki-i4726282792.html

Słyszałem że ma bardzo dobre opinie (jak za tą cene).