Tapeta na pulpit

Siema. Miałem pomysł żeby dla wszystkich artystów cyfrowych którym się nudzi zrobili sobie tapety i wrzucili je tutaj. Jeśli ktoś miał by taką ochotę to zapraszam. Jeżeli jest możliwość to proszę o zrobienie tapety z Battlefield 3 z imieniem Rafał. Pozdrawiam.

Świetny pomysł

ja również proszę o tapetke z moim nickiem :)

Zara będę w domu to wam zrobię tapety, akurat na forum, gdzie jestem grafikiem o nic nie proszą, żadnych próśb na pw na tym forum nie ma... a bardzo odczuwam potrzebę wyżycia się robiąc jakieś duże grafiki... tylko podajcie wymiary na tapety.

Walnij w full hd 1920x1080 :P

Ja rówież z moim nickiem , wymiaru 1024x768 ;D i tapetka z Battlefield3

Nie za bardzo wiem jak zrobić w HD :) ponieważ robię grafiki od miesiąca.

A i kristal i filhaln z czym chcecie tapety?

Edit: PolskiJoint wstępna propozycja:

Napisz, jaka ma być mniej więcej kolorystyka(sry, jeśli nie trafiłem w kolory), czy coś zmienić w tej tapecie, czy może zrobić coś zupełnie innego itp.

A co do tematu: parę innych moich tapet:

21176rs.jpg

Wymiary 1024x768. I jeśli jest możliwość to proszę o przyklejenie teamatu.

To jeśli można chciałbym Luff'yego, nie mam żadnych wymagań, ważne żeby była fajna, 1280x960

W sumie to jest już temat na prośby o grafiki i jest on przyklejony, ale póki temat nie straci zainteresowania to mogę się pobawić w te tapety :)

Avi tak z ciekawości się spytam: ustawiłeś sobie tytuł Graphics<3, to znaczy, że bawisz się choć trochę w robienie grafik czy tak sobie ustawiłeś? Nie, że coś do ciebie mam, tylko jak rzeczywiście robisz grafiki to pochwal się czasem na forum :)

A ja mam pytanko na jakim programie pracujesz?

chcialbym cos zwiazanego z Lol'em najlepiej z gangplankiem

albo jakaś tapeta z tej nowej gry war of immortals :D (berzerker)

@BlastBlue ogólnie mi się podoba tylko takie tło bardziej ciemniejsze ;) ogolnie ok

@xyaz007