"Targetujemy głównie w hardkorowych graczy" - wywiad z twórcami polskiego Enidust

Witajcie. Bez obrazy, ale nikt Was tutaj raczej nie zna, a więc standardowe pytanko - kim jesteście?Ciężko to określić. Jesteśmy zróżnicowaną grupą - są wśród nas gracze, pasjonaci, zarówno ludzie w wieku studenckim, jak i tacy, którzy mają...

Wyświetl pełny artykuł

Premiera za 5 lat, ja kto bywa z małymi zespołami, do tego amatorskimi (ktoś pamięta Szlachcica, a potem Szczerbiec z 2006/7 chyba, też polska ekipa i projekt związany z mmo- padło szybciej niż wstało, a komentowali się tak jak wyżej panowie).

Już kiedyś miałem okazję czekać na rewolucję shradu UO, gdzie silnik posiadali już napisany (ofc), zapał też i mieli to niedługo skończyć, raptem 12 do 18 miesięcy) ale, że byli jw "hobbystami", to czekam do dzisiaj (6 rok bodajże). A co dopiero przy 3D grze mmorpg robionym od podstaw. Sorry, ale zwyczajnie nie widzę tego za szybko, chociaż wierzę, że nasze chłopaki dadzą radę jeżeli chodzi o realizację pomysłów. Po drodze może ktoś "poważniejszy" do nich się uśmiechnie i dołączy / wesprze, wiadomo ?

Życzę im powodzenia, i jakby na przekór samemu sobie, niech wszystko dopną na ostatni guzik i dopiero idą na kickstartera po swoje.

Witajcie. Bez obrazy, ale nikt Was tutaj raczej nie zna, a więc standardowe pytanko - kim jesteście?Ciężko to określić. Jesteśmy zróżnicowaną grupą - są wśród nas gracze, pasjonaci, zarówno ludzie w wieku studenckim, jak i tacy, którzy mają...

Wyświetl pełny artykuł