Team do wspólnej gry

Witam,

Jestem początkującym graczem League Of Legends i szukam ludzi do wspólnej gry. Mam dopiero 20 lvl i jestem na etapie kupowania run, mogę grać praktycznie na każdej pozycji, mam trochę doświadczenia z DOTA2 :) Mój nick w lolu "Nezehej" Gram na tym polskim serwerze w przyszłości po wbiciu wyższej dywizji chciałbym się przenieść na trudniejszy serwer czyli west :P

Możesz mnie dodać, nick: MistakeLord, mam co prawda 19 poziom, ponieważ na poprzednim (gold II) mam bana... =/ Od czasu do czasu, możemy coś wspólnie zwojować, aczkolwiek z góry informuję iż nołlajfem nie jestem, no, napewno nie w lola, i najważniejsze najczęściej gram w nocy, od ok. 24 do ok. 2, sporadycznie dłużej. =3

No nie wiem czy dam radę o takiej porze pograć w czasie szkoły, ale zobaczymy :)

Jeśli chcesz się przenosić na West, to nie lepiej od razu tam zacząć? Szkoda kasy, czy czasu na takie coś

Imho EUW jest przereklamowany - o ile nie grasz na bardzo wysokim poziomie (i mam na myśli wyższe diamenty), to raczej nie odczujesz większej różnicy. Ale to tylko moje zdanie.

Odczuje różnice w samej mentalności graczy i ich ilorazie inteligencji.

Jakoś nie zauważyłem różnicy, szczerze mówiąc. I tu, i tu da się znaleźć mnóstwo ludzi, którzy uważają że jeśli nie wiesz po jakiemu mówią, to jest twój i tylko twój problem, więc oni mogą sobie gadać po swojemu - czy to polski, czy słowacki, czy serbski, czy niemiecki, czy też francuski. I tu masz flame jak coś zepsujesz, i tu.

EUW ma lepszą opinię tylko i wyłącznie dlatego, że większość pro sceny europejskiej gra właśnie tam - i jest to serwer, gdzie przeniosło się dość dużo polskich (ogarniających) graczy po podziale serwera EU na W i NE. Ale mówimy o przełomie S1 i S2, a teraz jesteśmy u progu S5, więc nie wiem czy nadal istnieje jakiekolwiek przełożenie. Póki nie trafisz do Diamentu i to wysokiego różnicy raczej nie odczujesz. A na EUNE łatwiej znaleźć polskojęzyczną ekipę. :)