Telefon- jaki wybrać?

Witam, przyszedł czas na zmianę telefonu a z racji tego, że jestem w tych sprawach zielony postanowiłem zapytać was o radę.

Do wyboru w pakiecie abonamentowym mam:

LG L5 II

SXE

ZTE Blade III Pro

Lumia 520

Xperia J

Jakbyście byli wstanie napisać czemu akurat ten, to były bo idealnie.

Polecam ci te 3 telefony bo są mocne: ZTE Blade III Pro, LG L5 II (mam I i nie muli) i Xperia J

Nie znam i nigdy nie widziałem tych innych telefonów a obecnie posiadam Xperia J. Co do tego telefonu nie mam żadnych zastrzeżeń! Aparat dobry, świetne aplikacje do montowania filmów/zdjęc zainstalowałem ostatnio podoba mi się. Ale nie wiem czy wszystkie tak mają ale w moim bateria szybko pada.

Z miejsca nie polecam ci Lumi i innych telefonów z Windowsem.. ZTE również mało kto go ma mało kto o nim wie a jeśli już go ma to w większości odradza. wybierałbym po między Xperią a LG :]

Tak jak inni najbardziej polecam Xperie J. Naprawade solidny telefon za te pieniadze :)

Posiadam Xperie J od czerwca zeszlego roku. Telefon sprawuje sie dobrze, lecz jest jeden problem, a mianowicie telefon sie zacina :<. nie jest to tylko problem u mnie poniewa moja kolezanka posiadaczk tego samego telefonu i ma taki sam ale zawsze mozesz wgrac okrojon wersje androida cieszyc sie wieksz plynnoscia. je chodzi o kt wymieniles xperia j najlepszym rozwiazaniem.>

Ostatnio koleżanka zakupiła Xperie E i mówi, że bardzo często potrafi się przyciąć więc nie polecał bym.

Co do Xperi J to niby ludzie chwalą, że jak na tą cene to jest w sam raz, ale 1 rdzeń to niby trochę mało.

Matis każda Xperia ma takie problemy z resztą jak wszystkie telefony :]

Mialem Xperie Neo V, Xperie X10 Mini Pro, Xperie X8. Zadna z wymienionych nie miala problemu z przycinaniem. Moja siostra ma Lumie 520 i nie narzeka xD

Dziwię się, że nikt nie powiedział że z tego wszystkiego największym kombajnem jest Sensation XE.