Temu nie dogodzisz

Siemka wszystkim ;) może na początek coś o mnie jestem 20 letnim studentem z racji dużej ilości wolnego czasu dostaje bzika z nudów ostatnie dni spędziłem poszukując,pobierając,sprawdzając wszelkie mmo dla mnie dostępne jednak kompletnie NIC mnie nie zaciekawiło na więcej niż pare godzin-dni .Pytanie więc do was co mi polecicie może być to gra nowa jak i stara najlepiej niezbyt rozbudowana oraz sprzyjająca nowym graczą oraz chce się bawić równie dobrze na 1 poziomie jak i na ostatnich (chce uniknąć gier gdzie zabawa zaczyna się na lvl capie jestem typem osoby , która lubi expic ) co do moich preferencji lubuje się w RPG ale nie pogardzę innymi .

Nie obrażę się także jeśli znajdzie się osoba czy też parę osób do wspólnej gry(może tego brakowało mi do szczęscia :D ) .

co do mojego sprzętu

procesor : Intel i3-e110M

grafika :AMD Radeon 8600M

ram: 8GB

Oto lista mmo które sprawdziłem przez ostatnie dni(było tego tak wiele że mogło mi coś umknąć):

-Revelation online

-mu legends

-wszelkie blizzardowe tytuły

-gw2

-b&s

-nostale

-metin2(privy jeśli chodzi o global to nie mam pojęcia czy jest w ogóle warto)

-dekaron

-lol

-paladins

-poe

-margonem

-aion

-tera

-eso

-bdo

-maplestory

-FF

-ROM(arcadia , co do serwera GF poprostu nie)

-4story

-cabal/cabal 2

Na obecną chwile nie jestem w stanie sobie przypomnieć więcej

Licze na wasze odpowiedzi ;) Dzięki że zajrzeliście ^^

Skoro nie chcesz expic to chyba wszelkie rpg odpada, nie przypominam sobie zadnego dobrego ktore by nie zaczynalo sie na lvl capie, chyba ze GW2 ktore Ci jak mowisz nie podeszlo.

Moze smite? Moba z widoku trzeciej osoby.

Jesli Ci PC pociagnie to moze GTA V online?

Co prawda nie chcesz gry ktora sie zaczyna na lvl capie ale jakbys kupil WoWa z najnowszym dodatkiem to masz lvl100 boosta (czyli expisz tylko 10 lvli do capu)