Najświeższe informacje o zmianach w TERA online
Wasz Zespół Frogstera.
Witajcie wszyscy fani Tery,
Przez ostatni weekend pojawiło się wiele pytań oraz dyskusji na wszystkich forach poświęconych Terze dotyczących ostatnich zmian w grze. Obecnie jesteśmy wreszcie w stanie rzucić na to trochę światła.
Chcielibyśmy was poinformować, ze usłyszeliśmy waszą wiadomość głośno i wyraźnie.
Szczerze was prosimy byście zrozumieli, że podchodzimy do tych spraw bardzo poważnie.
Jak pewnie wszyscy zauważyliscie, suwak odpowiedzialny za efekt krwi został usunięty z klienta OBT. Przede wszystkim chcielibyśmy przeprosić, że nie ogłosiliśmy tej zmiany tak jak powinniśmy. Rozumiemy, jak ważne jest nie ukrywanie niczego przed naszą społecznością.
Tworzenie i wydanie gry wymaga kooperacji wielu zespołów, więc by dać wam obszerną i dokładną odpowiedź niektóre sprawy muszą zostać najpierw przedyskutowane i przemyślane pomiędzy różnymi działami. Ta konkretna sprawa przeszła tę samą procedurę, powodując, że czas oczekiwania na odpowiedź był dłuższy niż oczekiwaliście.
Po obszernych rozważaniach zarówno wewnętrznie jak i z naszym deweloperem zdecydowaliśmy, że suwak odpowiedzialny za krew powróci do oryginalnego stanu trzech podziałek, a krew dalej będzie rozpryskiwać się po ziemi w trakcie walki. Ta zmiana wejdzie w życie krótko po premierze gry, planowana jest na połowę Maja i wprowadzona zostanie poprzez patch. I by wszystko było jasne, nie poświęcimy grywalności gry, a żaden z obszarów w grze nie był i nie będzie podlegał modyfikacjom związanymi z tą zmianą.
Europejska wersja gry i tak będzie musiała zostać delikatnie zmieniona względem Amerykańskiej jak i Koreańskiej wersji: jedynym zagrożeniem dla naszej klasyfikacji PEGI 12+ były rozpryski krwi na ekrani, występujące podczas walki z pewnymi potworami. Ten efekt został odrobinę zmieniony w Europejskiej wersji.
Następną sprawą, na temat której czytaliśmy dużo komentarzy w ten weekend była sprawa rzekomych modyfikacji niektórych fizycznych atrybutów i części zbroi. Chcielibyśmy dać wam wgląd w ten temat.
Rasa Elin była najczęsciej wytykana. Tak, wygląd Elin został zmieniony zarówno w wersji Amerykańskiej jak i Europejskiej. Nie by zastosować się do wymogów żadnej z oficjalnych komisji, ale ponieważ szczególnie te postacie mogły przyciągnąć do gry populację niepożądanych użytkowników, a to, by chronić młodszych graczy przed nimi leży w zakresie naszej odpowiedzialności. Wszyscy partnerzy zaangażowani w ten projekt zdecydowali, by skontaktować się z Bluehole Studios w celu rozwiązania problemu, więc stworzyli oni nowe tekstury i projekty ubrań Elin. Jesteśmy pewni, że wszyscy się zgodzą, iż wysiłek włożony w ochronę dzieci był odpowiednią decyzją. Wszyscy we Frogsterze się z tym zgodziliśmy.
Niektórzy z was pytali również o zmniejszenie rozmiaru biustu poszczególnych ras czy zbroi, które nie były już tak sugestywne jak dotychczas..., w pierwszych zamkniętych beta testach w Korei. Chcielibyśmy zaznaczyć, że te zmiany są obecne we wszystkich wersjach na całym świecie wliczając w to oryginalną Koreańską wersję.
Wielu z was ma już długą historię z grami MMO i jesteśmy pewni, że jesteście obeznani z uaktulnieniami i zmianami. Niestety, możliwe że będziemy musieli w pewnej chwili przesunąć datę wydania niektórych dodatków, ponieważ uważamy, że potrzebują one lepszego zbalansowania lub dalszych testów.
Tak jest ze sprawą emblematów gildii. Nikt z Frogstera nie oznajmił, że zostaną one usunięte na stałe. Jest to tylko tymczasowy zabieg w grze póki nie znajdziemy jakiegoś rozwiązania by należycie moderować ich użycie, a co za tym idzie byście unikneli widoku potencjalnie nielegalnych lub obraźliwych treści. Naszą odpowiedzialność względem użytkowników traktujemy bardzo poważnie.
Obecnie rozważanych jest wiele możliwości, jak chociażby strona internetowa umożliwająca dodanie przez graczy swoich emblematów do sprawdzenia ich przez managerów społecznościowych zanim faktycznie zostaną one wrzucone do gry, czy społecznościowy system aprobaty tworzony przez graczy by mieć pewność, że wrzucone loga nie łamią zasad gry.
Wszystkie rozwiązania, które wymyśliliśmy, w pewnym punkcie wymagają interwencji dewelopera. Może to zająć trochę czasu, ale już teraz nad tym pracujemy.
Ponownie, przepraszamy za niepoinformowanie was wcześniej o tej zmianie i zrobimy wszystko byście dowiadywali się na bierząco o następnych zmianach. Mamy nadzieję, że rozwialiśmy wszystkie wasze obawy jakie mieliście do tej pory odnośnie Tery.
Życzymy wam bardzo przyjemnego ostatniego dnia otwartej bety,