TERA vs Aion - pvp

Tak wiec , male porownanie gier-w Aiona gralem kilka lat w Terze wbilem 2 postacie na 30 + i ? ....No wlasnie , zostaje to I. Majac 30 lvl archerem bron +9 odczuwam tak ogromny dysbalans postaci , ze poprostu z minuty na minute odechciewa sie grac. Sorc - 2 hity padam , slayer to samo , berserk to samo , poprostu gra pod wzgledem pvp jest tak nie zbalansowana , ze jest tragicznie . Battlegroundy ? kpina - ludzie wychodza po 5 mmin , wychodzenie na mur zajmuje tyle , ze bedac na szczycie muru osoba kampiaca na murze zbija nam 90% hp zanim staniemy na nogi. No-target (action mmo) akcja pvp albo trwa 2 sekundy lub 5 min bieganiny za soba. Szybkosc pvp ma wiele ale to wiele do zyczenia. Open pvp ? totalna porazka ludzie z infame biegaja sobie gdzie chca nikt ich nie bije za to oni gankuja / czy tez wlaczaja sobie pk jak jest sie odwroconym i ginie na 2 hity .

Ocena pvp ? 2/6

TERA to gra typowo pve ze slabym dosc mozolnym pvp , (przez wielu uznawanych za dobre , poniewaz nigdy nie doswiadczyli pvp end game z gier typu (l2,Aion,Dekaron,RF

Aion ? gralem kilka lat roznymi klasami - na 30 lvlu mozna smialo biegac na dobre pvp czasami lepsze niz na end game . Nikt nie ginie na 1-2 hity nawet od sorca , pvp trwa kilka chwil jest dynamiczne i szybki (end game pvp to nie tylko 1,2,3,4 jak w innych grach trzeba myslec i ogarnaic by zabic (poza klasa sm , ktora jest totalnie op ale jest ich malo i malo kto nim umie grac) . Battlegroundy - a raczej areny jedne z lepszych jakie widzialem w mmo - obecnie malo potrzebne jednak pewnie w , krotce to sie zmieni . Mapy dostosowane do klas , jedne dla dystansowych pozwalajace utrzymac przewage , inne kontrklas. Gank ? Nie , tego tu nie uswiadczymy :)System tab-target - Najlepsze rozwiazanie do mmo , no-target z Tery jest zbyt wolny , prawie w ogole bez dynamiki odpycha po pewnym czasie . Systemem pvp fajnym dobrym , wedlug mnie , moze byc system z Blade&Soul pol non-target ala gw2 tez dosc fajne polalczenie . Non-target w mmo napewno nie sprawdza sie zbyt dobrze z taka dynamika jak ma TERA.

Pvp-5/6-gdyby ograniczyc ilosc cc klas do polowy 6/6

Ahahaha, dobre. Archerem na 30 lvlu nie ogarniasz nawet trochę na bg? Znam nie jedną osobę która na tym lvlu znajdowała się pierwsza na liście pod względem zabić i punktów a co to oznacza ? NIE UMIESZ GRAĆ. Wszyscy dostajecie ten sam rodzaj eq i skille podniesione zostają do 60. Jedyna różnica jest taka że nie masz wszystkich skilli do 60 lvla. Sorc ma największe criticale w całej grze więc nie dziw się jak zapewne zajechał tobie dwoma najmocniejszymi skillami i mu krytyk wszedł. Po za tym gra archerem na bg jest najprostsza masz umiejętności dzięki którym możesz targetować i łatwo zabijać, z odpowiednimi glyphami nie powinieneś mieć żadnego problemu. A także masz dosyć dalekie odskoki jeżeli nie potrafisz ich używać to padasz. Jak Ci się bg nie podobało to na nie nie wchodź. Non-Target tery jest zbyt wolny.. Grałeś najszybszą klasą zapewne bez dwóch speedów na broni i bez eq z 60 lvla. Zanim zaczniesz coś pier**lić na dany temat dobij capa. Aion tab 1,2,3,4 i co tu za przyjemność z grania ? W terze trzeba potrafić grać na pvp a nie od razu obrzucać błotem.

warn_ico.png
Wulgaryzm ~ blaumro

Czepiasz się szczegółów..

WTF... oceniasz pvp gdzie nie masz odpowiednich jeszcze skilli i itemow, jak nie potrafisz uniknąć skilli sorca to nie dziwota że padasz na 2 strzały kurde w późniejszym etapie gry będzie mógł cię nawet na strzala ściągnąć ale sorc ma tak długi cast time że padną od tego tylko warzywa no chyba że jest to jakaś większa walka gdzie faktycznie można tego nie zauważyć, co do slayera ustawiasz odpowiednią pułapkę slow/stun odskok i jedziesz, jak znowu doskoczy stun z buta odskok i znowu jedziesz, berek tak samo jak z sorc trzeba unikać, w terze niestety albo stety jak kto woli pvp przed 60 i jako takich itemach na pvp jest słabe

NatsuPL

@ nie unos sie tak kolego porownalem dwie gry i taka jest moja opinia Aion jest 2x dynamiczniejszy i zbalansowany niz TERA :) bez 2 zdan :) na 30 lvlu nie padniesz zadna klasa w Aionie na hita majac sprzet na dany lvl nawet pve :)

Balans może i owszem jest lepszy ale że target jest dynamiczniejszy tego mi nie wmówisz.

Balans może i owszem jest lepszy ale że target jest dynamiczniejszy tego mi nie wmówisz.

Nie popieram. Teraz jest drętwa nawet z tym swoim non targetem, między innymi przez to, że nie możesz się ruszać jak wyprowadzasz atak. Dlatego ten cały non target jest taki trochę udawany. Walka w takim choćby Blade And Soul wygląda o niebo lepiej przez to, że można się ruszać podczas ataków. To samo się tyczy Aiona, co z tego, że target, ale cała jego walka jest dużo bardziej dynamiczna.

Dlatego nie wmówisz mi, że Tera ma dynamiczną walkę.

Inyenn@ Dziekuje za poparcie i nowe argumenty za.

PS. Jakis Mod , moze znajdzie jakis inny dzial dla tego tematu , czy tutaj pasuje ??

Tak wiec , male porownanie gier-w Aiona gralem kilka lat w Terze wbilem 2 postacie na 30 + i ? ....No wlasnie , zostaje to I. Majac 30 lvl archerem bron +9 odczuwam tak ogromny dysbalans postaci , ze poprostu z minuty na minute odechciewa sie grac. Sorc - 2 hity padam , slayer to samo , berserk to samo , poprostu gra pod wzgledem pvp jest tak nie zbalansowana , ze jest tragicznie . Battlegroundy ? kpina - ludzie wychodza po 5 mmin , wychodzenie na mur zajmuje tyle , ze bedac na szczycie muru osoba kampiaca na murze zbija nam 90% hp zanim staniemy na nogi. No-target (action mmo) akcja pvp albo trwa 2 sekundy lub 5 min bieganiny za soba. Szybkosc pvp ma wiele ale to wiele do zyczenia. Open pvp ? totalna porazka ludzie z infame biegaja sobie gdzie chca nikt ich nie bije za to oni gankuja / czy tez wlaczaja sobie pk jak jest sie odwroconym i ginie na 2 hity .Ocena pvp ? 2/6TERA to gra typowo pve ze slabym dosc mozolnym pvp , (przez wielu uznawanych za dobre , poniewaz nigdy nie doswiadczyli pvp end game z gier typu (l2,Aion,Dekaron,RFAion ? gralem kilka lat roznymi klasami - na 30 lvlu mozna smialo biegac na dobre pvp czasami lepsze niz na end game . Nikt nie ginie na 1-2 hity nawet od sorca , pvp trwa kilka chwil jest dynamiczne i szybki (end game pvp to nie tylko 1,2,3,4 jak w innych grach trzeba myslec i ogarnaic by zabic (poza klasa sm , ktora jest totalnie op ale jest ich malo i malo kto nim umie grac) . Battlegroundy - a raczej areny jedne z lepszych jakie widzialem w mmo - obecnie malo potrzebne jednak pewnie w , krotce to sie zmieni . Mapy dostosowane do klas , jedne dla dystansowych pozwalajace utrzymac przewage , inne kontrklas. Gank ? Nie , tego tu nie uswiadczymy :)System tab-target - Najlepsze rozwiazanie do mmo , no-target z Tery jest zbyt wolny , prawie w ogole bez dynamiki odpycha po pewnym czasie . Systemem pvp fajnym dobrym , wedlug mnie , moze byc system z Blade&Soul pol non-target ala gw2 tez dosc fajne polalczenie . Non-target w mmo napewno nie sprawdza sie zbyt dobrze z taka dynamika jak ma TERA.Pvp-5/6-gdyby ograniczyc ilosc cc klas do polowy 6/6

nie zgodze się z tym że klasy są nie zbalansowane w terze po prostu trzeba sporo rzeczy ogarnąć każdą klase taktyki no i eq jest sporo rzeczy wpływające na dps wytrzymałość itp tak więc nie liczy sie tu nie tylko lvl ale i też eq runy poty itp. że nie ogarnąłeś danej klasy do końca to już twoja sprawa dla mnie tera ma dobre i ciekawe pvp tak samo aion nie jest gorszy tylko jak to mówią kto co lubi :)

co do drabinek dobrze że powoli wchodzą bo podbijanie zamku było by w 2 minuty cały zerk na drabinki i juz jesteś przy krysztale to było by bez sensu

co do wychodzenia ja się nie spotkałem z tym może wychodzą kiedy widzą że grupa nie ogarnia i mają dosyć też tak czasem mam szkoda wtedy czasu na takie BG :)

30 lvl prawdziwe pvp zaczyna się jak wszystko na full uzbierasz na 30 lvl to są BG dla początkujących co dostajesz eq wylewelowane co nie daje nawet połowy potencjału klas i jeszcze archem ginąłeś gz dla ogaru :) (jak by nie był archer bedzie zawsze mniej wytrzymały jak jest wszędzie praktycznie jak by była tak odporna jak pozostałe klasy to była by op ) i tu był by twój dysbalans wtedy

Nie popieram. Teraz jest drętwa nawet z tym swoim non targetem, między innymi przez to, że nie możesz się ruszać jak wyprowadzasz atak. Dlatego ten cały non target jest taki trochę udawany. Walka w takim choćby Blade And Soul wygląda o niebo lepiej przez to, że można się ruszać podczas ataków. To samo się tyczy Aiona, co z tego, że target, ale cała jego walka jest dużo bardziej dynamiczna.Dlatego nie wmówisz mi, że Tera ma dynamiczną walkę.

eee od kiedy nie możesz się ruszać jak skil używasz ?? (można to z łatwością zdjąć) fakt niektóre skile takie są ale tak jest w większości MMO jak są skile ładujące matko coraz lepsze argumenty dajecie

Podsumowując twoja recenzja pvp dla mnie jest mało wiarygodna ponieważ

1 Tera Aion to całkiem różne gry

2 nie odkryłeś pełnego potencjału gry (postać na 30lvl lol)

3 szukasz dziury w cały ( twój dysbalans postaci przecież wszystkie nie będą miały odporności dps takiego samego wtedy byś miał klasy op)

4 może sie nudzi BG ale to jak w każdej grze

5 typowy hejt gry Tera wypisane same minusy (twoim zdaniem)

Tak wiec , male porownanie gier-w Aiona gralem kilka lat w Terze wbilem 2 postacie na 30 + i ? ....No wlasnie , zostaje to I. Majac 30 lvl archerem bron +9 odczuwam tak ogromny dysbalans postaci , ze poprostu z minuty na minute odechciewa sie grac. Sorc - 2 hity padam , slayer to samo , berserk to samo , poprostu gra pod wzgledem pvp jest tak nie zbalansowana , ze jest tragicznie . Battlegroundy ? kpina - ludzie wychodza po 5 mmin , wychodzenie na mur zajmuje tyle , ze bedac na szczycie muru osoba kampiaca na murze zbija nam 90% hp zanim staniemy na nogi. No-target (action mmo) akcja pvp albo trwa 2 sekundy lub 5 min bieganiny za soba. Szybkosc pvp ma wiele ale to wiele do zyczenia. Open pvp ? totalna porazka ludzie z infame biegaja sobie gdzie chca nikt ich nie bije za to oni gankuja / czy tez wlaczaja sobie pk jak jest sie odwroconym i ginie na 2 hity .

Ocena pvp ? 2/6

TERA to gra typowo pve ze slabym dosc mozolnym pvp , (przez wielu uznawanych za dobre , poniewaz nigdy nie doswiadczyli pvp end game z gier typu (l2,Aion,Dekaron,RF

Aion ? gralem kilka lat roznymi klasami - na 30 lvlu mozna smialo biegac na dobre pvp czasami lepsze niz na end game . Nikt nie ginie na 1-2 hity nawet od sorca , pvp trwa kilka chwil jest dynamiczne i szybki (end game pvp to nie tylko 1,2,3,4 jak w innych grach trzeba myslec i ogarnaic by zabic (poza klasa sm , ktora jest totalnie op ale jest ich malo i malo kto nim umie grac) . Battlegroundy - a raczej areny jedne z lepszych jakie widzialem w mmo - obecnie malo potrzebne jednak pewnie w , krotce to sie zmieni . Mapy dostosowane do klas , jedne dla dystansowych pozwalajace utrzymac przewage , inne kontrklas. Gank ? Nie , tego tu nie uswiadczymy :)System tab-target - Najlepsze rozwiazanie do mmo , no-target z Tery jest zbyt wolny , prawie w ogole bez dynamiki odpycha po pewnym czasie . Systemem pvp fajnym dobrym , wedlug mnie , moze byc system z Blade&Soul pol non-target ala gw2 tez dosc fajne polalczenie . Non-target w mmo napewno nie sprawdza sie zbyt dobrze z taka dynamika jak ma TERA.

Pvp-5/6-gdyby ograniczyc ilosc cc klas do polowy 6/6