Tak wiec , male porownanie gier-w Aiona gralem kilka lat w Terze wbilem 2 postacie na 30 + i ? ....No wlasnie , zostaje to I. Majac 30 lvl archerem bron +9 odczuwam tak ogromny dysbalans postaci , ze poprostu z minuty na minute odechciewa sie grac. Sorc - 2 hity padam , slayer to samo , berserk to samo , poprostu gra pod wzgledem pvp jest tak nie zbalansowana , ze jest tragicznie . Battlegroundy ? kpina - ludzie wychodza po 5 mmin , wychodzenie na mur zajmuje tyle , ze bedac na szczycie muru osoba kampiaca na murze zbija nam 90% hp zanim staniemy na nogi. No-target (action mmo) akcja pvp albo trwa 2 sekundy lub 5 min bieganiny za soba. Szybkosc pvp ma wiele ale to wiele do zyczenia. Open pvp ? totalna porazka ludzie z infame biegaja sobie gdzie chca nikt ich nie bije za to oni gankuja / czy tez wlaczaja sobie pk jak jest sie odwroconym i ginie na 2 hity .
Ocena pvp ? 2/6
TERA to gra typowo pve ze slabym dosc mozolnym pvp , (przez wielu uznawanych za dobre , poniewaz nigdy nie doswiadczyli pvp end game z gier typu (l2,Aion,Dekaron,RF
Aion ? gralem kilka lat roznymi klasami - na 30 lvlu mozna smialo biegac na dobre pvp czasami lepsze niz na end game . Nikt nie ginie na 1-2 hity nawet od sorca , pvp trwa kilka chwil jest dynamiczne i szybki (end game pvp to nie tylko 1,2,3,4 jak w innych grach trzeba myslec i ogarnaic by zabic (poza klasa sm , ktora jest totalnie op ale jest ich malo i malo kto nim umie grac) . Battlegroundy - a raczej areny jedne z lepszych jakie widzialem w mmo - obecnie malo potrzebne jednak pewnie w , krotce to sie zmieni . Mapy dostosowane do klas , jedne dla dystansowych pozwalajace utrzymac przewage , inne kontrklas. Gank ? Nie , tego tu nie uswiadczymy :)System tab-target - Najlepsze rozwiazanie do mmo , no-target z Tery jest zbyt wolny , prawie w ogole bez dynamiki odpycha po pewnym czasie . Systemem pvp fajnym dobrym , wedlug mnie , moze byc system z Blade&Soul pol non-target ala gw2 tez dosc fajne polalczenie . Non-target w mmo napewno nie sprawdza sie zbyt dobrze z taka dynamika jak ma TERA.
Pvp-5/6-gdyby ograniczyc ilosc cc klas do polowy 6/6