Tibia 3D - 3Dragons.games - Kolejny etap! Beta V2 już za tydzień!

3Dragons - “Beta V2” Announcement​

Z przyjemnością informujemy, że druga edycja 3Dragons (w skrócie 3DRAG) zostanie uruchomiona 18 marca 2022 roku. Zapraszamy wszystkich do przyłączenia się (szczegóły znajdziesz na dole tego posta). Serwer będzie darmowy i publiczny tak samo jak Beta v1.

Aby dać ci szerszy kontekst, 3Dragons to gra oparta na zasadach Tibii, ale przerobiona na 3D. Naszym głównym celem było połączenie ducha „starej szkoły” Tibii ze wszystkimi dobrymi rzeczami, które wnosi nowa technologia.

BETA V1​

Beta V1 rozpoczęła się 17 grudnia 2021 roku. W ciągu 2 miesięcy powstało ponad 8000 unikalnych kont, ponad 14000 graczy mogło zalogować się przynajmniej raz i osiągnięto szczyt 140+ graczy grających w tym samym czasie. Dziękujemy za ten wynik! Niektórych graczy przyciągnęła czysta ciekawość, ale większość graczy została na dłużej i cieszyła się rozgrywką. Główne cele Beta v1 to: (1) skonfrontowanie gry i zebranie pierwszych opinii, (2) naprawienie wszystkich krytycznych bugów i ustabilizowanie gry na poziomie podstawowych funkcjonalności.

ROADMAP 2022​

BETA V2​

NOWA STRONA INTERNETOWA​

Pierwszą zauważalną zmianą jest nasza strona internetowa. Obecnie udostępniamy prosty landing page, którego możecie użyć dosłownie tylko do założenia nowego konta i zapoznania się z kilkoma krótkimi informacjami o projekcie. Począwszy od wersji Beta v2, nasi gracze uzyskają dostęp do znacznie bardziej rozbudowanej i zawierającej znacznie więcej szczegółów „www”

GRA Z PRZEGLĄDARKI INTERNETOWEJ (WEBGL)

Ogłosiliśmy to wcześniej, ale powtórzymy: naszym celem jest bycie dostępnym na wielu platformach, tak abyśmy mogli dotrzeć do jak największej liczby graczy. W tym celu jakiś czas temu uruchomiliśmy platformę „webGL” i z radością informujemy, że pierwsza wersja klienta 3DRAG może działać w przeglądarce internetowej (zalecane FireFox / Google Chrome).

WIĘKSZY I BARDZIEJ ZŁOŻONY ŚWIAT RPG

To wciąż nie jest ostateczna mapa, ale świat, po którym będą mogli wędrować nasi gracze, znacznie się zmieni. Będą 3 duże miasta, na szczycie których znajdziesz wiele okolicznych zadań i nowe miejsca z potworami.



SYSTEMOWE EMOJI​

Chcemy wprowadzić trochę więcej wyrazistości i sposobów, w jakie gracze mogą wyrażać siebie. W wyniku tych wysiłków udostępnimy system, który pozwoli Ci wyzwalać różne gesty, które mogą wykonywać Twoje postacie. Niektóre z nich to: ukłon, taniec, śmiech, płacz, skok itp.



BARDZIEJ WCIĄGAJĄCE ŚRODOWISKO​

Chcemy, aby nasza gra była bardziej „klimatyczna” i jako pierwszą rzecz, którą należy zrobić, aby osiągnąć ten efekt, uważamy, że w końcu nadszedł czas, aby „pokazać Ci niebo” - ze słońcem i księżycem przemierzającym ich trasy nad głową. Ten wysiłek wciąż trwa, a poniższy rysunek przedstawia jedną z koncepcji, która nie została jeszcze zakończona.

NOWE STROJE I NOWE PRZEDMIOTY​

Stale ulepszamy naszą grafikę i dodajemy nowe rzeczy. Nie inaczej będzie i tym razem. Zamierzamy dodać 12 nowych strojów i wiele nowych grafik dla przedmiotów.

ANIMACJE WALKI​

Chcemy wreszcie animować stwory i graczy, którzy przeprowadzają atak na innego stwora lub gracza.

JOIN 3DRAG TEAM

Tworzenie konta: 3Dragons (https://3dragons.games/#registration)

Gra w przeglądarce: Unity WebGL Player | 3Dragons (https://play.3dragons.games/)

Twitter: https://twitter.com/3Dragons_Game

Facebook: Log into Facebook (https://www.facebook.com/3DragonsMMORPG)

YouTube: https://www.youtube.com/c/3dragonsgames/

Hej, trzymam kciuki. Ostatnia wersja dla mnie osobiście była jeszcze niestety niegrywalna. Fajknie by też było jakbyście zrobili coś z prędkością poruszania się, bo w tym momencie macie 1:1 to co w Tibii, a to niestety ma się nijak do waszego opisu gry, czyli “łączenie ducha starej szkoły z dobrymi rzeczami, któe wnosi nowa technologia”. Nie piszę tego po złości, po prostu ta gra nie odniesie nigdy sukcesu jeśli nie postawicie na autorskie rozwiązania i prędkość poruszania powinna być tutaj priorytetem, bo powolne przesuwanie się po mapie to katorga. Do chodzenia po kratkach się nie przyczepiam, bo jednym to pasuje innym nie, ale jest to jak najbardziej grywalne, ale, żeby to miało dynamikę, a nie wyglądało jakby postać narobiła w gacie i poruszała się delikatnie, żeby nie rozsmarować tego za bardzo po nogach :smiley: Pozdrawiam :slight_smile:

3lajki

@yuudash1 jest progres i w tym :slight_smile:

1lajk

image