Tony Hawk American Wasteland

Witam was . : ] Mam prośbę , nie znam się dobrze na komputerach . I chciałbym się dowiedzieć czy poszła by mi gra Tony Hawk American Wasteland . Stara gra . Ale mi się bardzo spodobała .

System : Windows XP Professional wersja 2002 /Dodatek service pack 3 .

Komputer : AMD Athlon 1.24 GHz , 256 RAM .

Możesz próbować, aczkolwiek gra dopiero na wysokich wymaganiach płynnie chodzi i można grać przez neta śmiało. Osobiście jest to najlepsza jak dla mnie gra, w którą pogramy przez neta, mamy masę serwerów i miłą atmosferę.

Zgadzam się z Up'em. MP w THAW'ie jest genialne. Wspominam te piękne lata...

A co do tematu. Nie wykluczone, że będzie problem z RAM'em, choć warto spróbować. O grze na "wysokich wymaganiach" możesz zapomnieć.

Dzieki wam chłopacy , a na Multi to chyba nie pogram bo mam słabego neta , ale od niedawna mnie kręcą deskorolki ^^ .

Pytanie 1 : A na multiplayer . Co się robi ?? :D jeździ się po mieście i trikuje się ?

Pytanie 2 : W tym THAW można mieć dom ?

Pytanie 3 : Podobno są tam fryzjery , sklepy odzieżowe i sportowe (deskorolki i bmxy) tak ? : ]

Dzieki wam chłopacy , a na Multi to chyba nie pogram bo mam słabego neta , ale od niedawna mnie kręcą deskorolki ^^ . Pytanie 1 : A na multiplayer . Co się robi ?? jeździ się po mieście i trikuje się ? Pytanie 2 : W tym THAW można mieć dom ? Pytanie 3 : Podobno są tam fryzjery , sklepy odzieżowe i sportowe (deskorolki i bmxy) tak ? : ]

Pytanie 1: Mniej więcej masz rację przy czym w dowolnym momencie rozgrywki Hoster servera może włączyć pojedynek: na triki [ kto ma więcej pkt. wygrywa], na COMBO [kto więcej uzbiera pkt. przy COMBO wygrywa], na tagi [kto zrobi więcej tagów wygrywa], są jeszcze inne ale nie pamiętam =D

Pytanie 2: Niestety domów nie można mieć.