Siemanko!
Mam na imię Marcin i liczę sobię 21 wiosenek. Gram w gry od 18 lat. Moją przygode w wieku 3 lat zacząłem z pięknym Pegazusem i dyskietkami 9999 in 1 ^^. Jestem szczęśliwym posiadaczem PCta od 12 lat. Moim hobby jest Informatyka, Motoryzacja, Muzyka, Psychologia. Uwielbiam rozmawiać i pomagać ludziom, szczególnie gdy mają problem i potrzebują rozmowy.
Ulubione tytuły gier? Oj dużo ich ale rzuce takie, gdzie każdy będzie wiedział co lubię za gatunek
- Star wars KOTOR
- Quake 3,4
- Max Payne
- Diablo II
- Freespace 2( No może z tym być problem )
- Tomb Raider (Wszystkie)
-Mass Effect (wszystkie, ale najgorzej wypadła dla mnie 1)
i różne tego typu tytuły
Pierwsze MMO ?
Metin2- Tak wiem wiem ^^ były wtedy lepsze, ale namówił mnie kolega. Potem było tylko lepiej, wspinałem się przez Lineage 2, WoT, LoLa aż po (ostatnio) Vindictusa.
Za co kocham gry - Napewno nie za grafikę. Dla mnie skarbem jest gra która działa bezbłędnie na sprzęcie starożytnym(Czyli dla informatyka jakieś 6 lat) i gra chodzi płynnie. Zawsze gram na średnich bądź niskich detalach gdyż nie robi mi to różnicy a dużo pomaga jeżeli chodzi o FPS. Najważniejsza w grach jest fabuła, jeżeli gra jest Online - Gildia bądź znajomi gdzie gra nie jest monotonna.
Czego nienawidzę w grach : Przesadnie drogich DLC czy P2W. Poprostu tego nie trawię.
Owszem rozumiem, iż mamy taki poziom piractwa na świecie , że trzeba na czymś zarobić ale bez przesady, że za dodatek do gry (np 4 misje) liczą sobie 20 dolarów. Meh - Przeginka. To nie chodzi o nie wsperanie. Chodzi o zasadę. Skoro kupuje grę za 100 zł to winienem się cieszyć pełną wersją (szczególnie jeżeli chodzi o gry które wydaję EA). Jestem w stanie natomiast zrozumieć Diablo II, III czyli wszystkie nabytki blizzarda które OPIERAJĄ się na grze online. Trzeba jakoś to wprowadzić.
Coś dodatkowego o mnie. Hm, no dobra!