Turos

Jeśli grałeś w takie gry jak plemiona czy trawian, to Turos jest właśnie dla ciebie.

Turos to gra przeglądarkowa osadzona w średniowieczu. W grze wcielamy się w przywódcę małej wioski i próbujemy ją rozbudować tak by stała się potęgą w świecie gry.

Przed rozpoczęciem potyczki musimy wybrać jedną z trzech nacji, które są dokładnie opisane przy rejestracji. Każde z plemion ma własne wady i zalety, dlatego warto się zastanowić, która rasa będzie najlepiej pasowałą do naszego stylu gry.

Dostępne nacje:

* Rzymianie - Ze względu na wysoki poziom rozwoju, Rzymianie są mistrzami w budowię infrastruktury, a ich oddziały są niewątpliwie jedną z najlepszych

jednostek wojennych. Są one bardzo potężne zarówno w ataku i obronie. Aby osiągnąć taki poziom jednostek gracz musi przejść długi i kosztowny etap szkolenia. Armia Rzymska ma jedną wadę , jest łatwym celem dla kawalerii.

* Galowie - Galowie to ludność nastawiona przyjaźnie, znają wiele taktyk defensywnych

dzięki czemu mają najbardziej rozwiniętą obronę z całej gry. Dobrze rozwinięta jednostka konna bardzo pomaga w potyczkach między innymi graczami.

Galijscy poddani to bardzo dobrzy obrońcy jak i agresywni atakujący ( jeźdźcy ) , każdy kto lubi takie taktyki i potrafi wykorzystać potencjał Galijskich poddanych powinien wybrać właśnie nich.

* Teutoni - Pokolenie Teutonów (Krzyżacy) to bardzo agresywne i nie zdyscyplinowane plemie. Nie boją się śmierci i nie zważają na zagrożenie. Ciężkie zbroje i brak dyscypliny sprawia że wojska Teutońskie są wolne w porównaniu do reszty plemion.

W grze dostępnych jest 5 surowców:

- Drewno

- Kamień

- Żelazo

- Żywność

- Złoto

I 36 wojowników różnego rodzaju zaczynając na zwykłych legionistach, a kończąc na wielkich i ciężkich machinach oblężniczych.

Tytuł ten zasługuje na dużą uwagę ponieważ:

- Gra jest bardzo realistyczna. Stwierdzenie to mogę poprzeć kilkoma punktami. Pierwszy z nich to taki iż do wytrenowania jakiejś jednostki potrzeba przede wszystkim wyposażyć go w zbroje i broń. Drugi z faktów to przyrost pieniędzy. Do tej pory w grach tego typu były różnego rodzaju "kopalnie złota", natomiast w turos'ie przywódca danej osady ustawia wysokość podatku, który jest pobierany z kieszeni ludności. Trzeba pamiętać, im większy podatek tym mniejsze zadowolenie ludności, a im mniejsze zadowolenie ludności tym słabiej oni pracują a naszą osadę łatwiej podbić.

- Duży wybór. Założenie przy tworzeniu tej gry było takie: "Stworzyć grę w której gracz będzie wybierał co się stanie, a nie system gry." Myślę że poniekąd udało to się nam wykonać. Na początku gry wybieramy nację, która nam najlepiej pasuje. Jedna jest lepsza w walce wręcz, a druga w morskich bitwach. Później przychodzi czas na wybór podatku, jeżeli chcemy mieć dużo wojska to ustawiamy go na wysoki jednak trzeba pamiętać że wtedy nadstawiamy kark naszym wrogom. To samo tyczy się naszych pieniędzy, musimy wybrać czy zainwestować w przyszłość (kopalnie itp), czy w teraźniejszość (armie).

Do gry dodany został także system zadań i system herosów, które opiszę poniżej:

System zadań - To spycjalnie przygotowane zadania, które nie są przymusowe jednak można dzięki nim dużo zyskać. Zadania podzielone są na 4 kategorie:

* Ekonomiczne - Wybuduj jakiś tam budynek na jakiś poziom.

* Militarne - Zrekrutuj ileś tam wojska, ulepsz atak/ obrone jakiejś jednostki na jakiś tam poziom.

* Świąteczne - Rożne zadania związane ze świętami w życiu realnym.

* Inne - Zadania bardziej z opisem, przygodą.

Za wykonanie jakiegoś zadania zyskujemy różne nagrody w postaci surowców, wojska itp. i 1 do punktów zadań. Punkty zadań możemy wymieniać na punkty premium, natomiast punkty premium możemy zużyć w sklepiku gry.

System herosów - Na początku gry wybieramy jednego z pośród kilku herosów. Każdy z nich ma własne umiejętności które musimy wyćwiczyć by działały.

Myślę że powyższymi informacjami zachęciłem cię do tego tytułu.

Adres Gry - www.turos.net

Adres Forum - www.turos.net/forum

E-mail do Supportu - support@turos.net

Piszesz że ta gra to "prawdziwe odzwierciedlenie średniowiecza" a jeśli tak jest to co tu robią Rzymianie? Średniowiecze nie jest okresem, który rozpoczyna się upadkiem imperium rzymskiego? Jeśli już, jest to gra, mająca akcję w Starożytności.

Jeśli grałeś w takie gry jak plemiona czy trawian, to Turos jest właśnie dla ciebie.

Grałem i mi się nie podobały. To znaczy że to ma mi się podobać Turos tylko ze względu na ruszenie tamtych produkcji?

I 36 wojowników różnego rodzaju zaczynając na zwykłych legionistach, a kończąc na wielkich i ciężkich machinach oblężniczych.

Chyba jednostek. Jeśli wg ciebie katapulta to wojownik to dalszy komentarz jest zbędny.

Gra jest bardzo realistyczna.

Huahahahahaha. Po samej lekturze tego opisu śmiać mi się chcę wyobrażając sobie taki realizm. To że możemy ustawić podatek od mieszkańców nasuwa mi pytanie. Czy osoby w naszej osadzie gdzieś pracują? Są jakieś miejsca pracy poza wojskiem? Czy to jest po prostu umowne? No i gdzie tu realizm?

- Duży wybór. Założenie przy tworzeniu tej gry było takie: "Stworzyć grę w której gracz będzie wybierał co się stanie, a nie system gry." Myślę że poniekąd udało to się nam wykonać. Na początku gry wybieramy nację, która nam najlepiej pasuje. Jedna jest lepsza w walce wręcz, a druga w morskich bitwach. Później przychodzi czas na wybór podatku, jeżeli chcemy mieć dużo wojska to ustawiamy go na wysoki jednak trzeba pamiętać że wtedy nadstawiamy kark naszym wrogom. To samo tyczy się naszych pieniędzy, musimy wybrać czy zainwestować w przyszłość (kopalnie itp), czy w teraźniejszość (armie).

Hmm... Gdzieś już widziałem taki "wybór"... A tak! Wszędzie.

Myślę że powyższymi informacjami zachęciłem cię do tego tytułu.

Nie no, tytuł "Turos" brzmi całkiem ładnie. Niestety, chyba się nie skuszę zagrać. :)

Wszedłem na chwilę na stronę Turos. Ładna pierwsza notka.

Witam, pewnie wielu z Was czekało na tą chwilę, i nie mówię tutaj tylko o graczach ale też o całej ekipie, która pracowała nad tą grą od dłuższego czasu. Chciałbym oficjalnie powiadomić wszystkich, że około godziny 15:00 serwer 1 zostanie otwarty dla wszystkich. Gra na razie będzie w fazie otwartych beta testów dla tego w grze możemy znaleźć literówki bądź błędy, które będą usuwane. Wystarczy nas powiadomić gdzie wystąpił błąd.

Moja sugestia to wyeliminować najpierw błędy na stronie głównej, następnie brać się za te w grze.

@down Pisząc to miałem nadzieję że autor poprawi swoje niedociągnięcia. Widać do dzisiaj wygląda to tak jak wyglądało. Krytycznie piszę tylko o rzeczach, które uważam za głupie/źle napisane. Nie najeżdżam na nikogo. W moim tekście nie ma ani jednego obraźliwego słowa na twórce tego opisu.

...................................................................................................................................................

Wszystko zerżnięte z Traviana. Już po samym zalogowaniu może nam się przypomnieć Travian, co tylko nie ma tego samego co w Travianie, to wyglądu strony, nazwy.

Wygląd po zalogowaniu twoje miasta w Travianie :

s7.gif

a w Turos :

wwwturosnet2010891719.png

Więc polecam bardziej Traviana.

Prosze was, ludzie, moze troche wyobrazni? Czy tak ciezko zrobic cos wlasnego, cos, co bedzie odzwierciedlac wasze pomysly? Czy wszystko musi byc kalka czegos, co juz powstalo? Nawet te zasrane drogi w miescie wygladaja tak samo, maja ten sam uklad. Dla mnie to jest dzielo ludzi pozbawionyc wyobrazni, ktorzy bezczelnie kopiuja dziela innych. Won!

Nie tyle kopiują, co nawet kopiować dobrze nie potrafią...

Jeśli grałeś w takie gry jak plemiona czy trawian, to Turos jest właśnie dla ciebie.

Turos to gra przeglądarkowa osadzona w średniowieczu. W grze wcielamy się w przywódcę małej wioski i próbujemy ją rozbudować tak by stała się potęgą w świecie gry.

Przed rozpoczęciem potyczki musimy wybrać jedną z trzech nacji, które są dokładnie opisane przy rejestracji. Każde z plemion ma własne wady i zalety, dlatego warto się zastanowić, która rasa będzie najlepiej pasowałą do naszego stylu gry.

Dostępne nacje:

* Rzymianie - Ze względu na wysoki poziom rozwoju, Rzymianie są mistrzami w budowię infrastruktury, a ich oddziały są niewątpliwie jedną z najlepszych

jednostek wojennych. Są one bardzo potężne zarówno w ataku i obronie. Aby osiągnąć taki poziom jednostek gracz musi przejść długi i kosztowny etap szkolenia. Armia Rzymska ma jedną wadę , jest łatwym celem dla kawalerii.

* Galowie - Galowie to ludność nastawiona przyjaźnie, znają wiele taktyk defensywnych

dzięki czemu mają najbardziej rozwiniętą obronę z całej gry. Dobrze rozwinięta jednostka konna bardzo pomaga w potyczkach między innymi graczami.

Galijscy poddani to bardzo dobrzy obrońcy jak i agresywni atakujący ( jeźdźcy ) , każdy kto lubi takie taktyki i potrafi wykorzystać potencjał Galijskich poddanych powinien wybrać właśnie nich.

* Teutoni - Pokolenie Teutonów (Krzyżacy) to bardzo agresywne i nie zdyscyplinowane plemie. Nie boją się śmierci i nie zważają na zagrożenie. Ciężkie zbroje i brak dyscypliny sprawia że wojska Teutońskie są wolne w porównaniu do reszty plemion.

W grze dostępnych jest 5 surowców:

- Drewno

- Kamień

- Żelazo

- Żywność

- Złoto

I 36 wojowników różnego rodzaju zaczynając na zwykłych legionistach, a kończąc na wielkich i ciężkich machinach oblężniczych.

Tytuł ten zasługuje na dużą uwagę ponieważ:

- Gra jest bardzo realistyczna. Stwierdzenie to mogę poprzeć kilkoma punktami. Pierwszy z nich to taki iż do wytrenowania jakiejś jednostki potrzeba przede wszystkim wyposażyć go w zbroje i broń. Drugi z faktów to przyrost pieniędzy. Do tej pory w grach tego typu były różnego rodzaju "kopalnie złota", natomiast w turos'ie przywódca danej osady ustawia wysokość podatku, który jest pobierany z kieszeni ludności. Trzeba pamiętać, im większy podatek tym mniejsze zadowolenie ludności, a im mniejsze zadowolenie ludności tym słabiej oni pracują a naszą osadę łatwiej podbić.

- Duży wybór. Założenie przy tworzeniu tej gry było takie: "Stworzyć grę w której gracz będzie wybierał co się stanie, a nie system gry." Myślę że poniekąd udało to się nam wykonać. Na początku gry wybieramy nację, która nam najlepiej pasuje. Jedna jest lepsza w walce wręcz, a druga w morskich bitwach. Później przychodzi czas na wybór podatku, jeżeli chcemy mieć dużo wojska to ustawiamy go na wysoki jednak trzeba pamiętać że wtedy nadstawiamy kark naszym wrogom. To samo tyczy się naszych pieniędzy, musimy wybrać czy zainwestować w przyszłość (kopalnie itp), czy w teraźniejszość (armie).

Do gry dodany został także system zadań i system herosów, które opiszę poniżej:

System zadań - To spycjalnie przygotowane zadania, które nie są przymusowe jednak można dzięki nim dużo zyskać. Zadania podzielone są na 4 kategorie:

* Ekonomiczne - Wybuduj jakiś tam budynek na jakiś poziom.

* Militarne - Zrekrutuj ileś tam wojska, ulepsz atak/ obrone jakiejś jednostki na jakiś tam poziom.

* Świąteczne - Rożne zadania związane ze świętami w życiu realnym.

* Inne - Zadania bardziej z opisem, przygodą.

Za wykonanie jakiegoś zadania zyskujemy różne nagrody w postaci surowców, wojska itp. i 1 do punktów zadań. Punkty zadań możemy wymieniać na punkty premium, natomiast punkty premium możemy zużyć w sklepiku gry.

System herosów - Na początku gry wybieramy jednego z pośród kilku herosów. Każdy z nich ma własne umiejętności które musimy wyćwiczyć by działały.

Myślę że powyższymi informacjami zachęciłem cię do tego tytułu.

Adres Gry - www.turos.net

Adres Forum - www.turos.net/forum

E-mail do Supportu - support@turos.net