Upgrade starego kompa-pomocy

Zacznijmy od tego, że mam starego Intel Pentiuma 4 HT na płycie głównej Asus P5VD2-MX Socket LGA 775 2.5GB Ram DDR2

I chciałbym trochę go ulepszyć mianowicie:

Dokupić jeszcze 2GB Ram co dałoby razem 4gb ddr2

wymienić procesor na Intel Core 2 Quad Q6600 (2,4 GHz) na socket 775

I mam pytanie:Czy socket s-775 i lga775 czymś się różnią? Czy zmiana procesora i dokupienie RAM'u dużo zmienią w tym starym blaszaku? Czy razem z kartą graficzną Nvidia GeForce 8500GT 512mb dam rade grać w gry np. GTA IV Far Cry 2 Skyrim Batman Arkham City, Asylum? I czy ten procesor będzie pasował do socketu LGA 775

Na tej karcie raczej nie pograsz w wyżej wymienione gry

W sumie , nie znam się za bardzo na prockach intela i płytach pod nie ,także nie wypowiem się w tym temacie ale jesli chodzi o twoją karte graficzną to kurde wygląda to troche marnie.Miałem taki sam model,zajeżdziłem ją aż wiatraczek odpadł bo się karta przegrzała :D .Jeśli by ci poszły te gry(biorąć pod uwagę nowy procek i więcej ramu) to raczej na min detalach przynajmniej FarCry2 i GTA4.A możliwe ,że wogóle byś nie zagrał ..karte musisz wymienić.

Czyli karta do d*py.A polecicie jakąś dobrą kartę? I żeby nie kosztowała majatku.

No kartę to masz straszną xD. Ta karta nawet w 50% procka by nie obsłużyłą.

Co do kart jest dużo możliwości, ale najtańsze kosztem najlepszej wydajności są:

W UJ prądożerne karty: Radeon HD 4850, 4870. Koszt 250-350

Mało prądożerna, ale też trochę mniej wydajna Radeon HD 6670 (sam mam tą kartę i jak narazie dźwiga wszystkie najnowsze gry na procku C2D)

Nie wiem tylko czy procek kompatybilny, ale na 80% tak, lepiej sprawdź dokładnie np. na komputer świat na forum, tam Ci powiedzą,

Na twoim miejscu kupiłbym jednak nowego kompa.

2GB przyzwoitego ramu DDR2 kosztuje ponad 2 bańki. A DDR3 około 150 zł.

Kupując płytę główną pod DDR3 oszczędziłbyś nerwów, bo twoja płyta ssie przysłowiową pałę.