Czołem. Na prośbę, o ile się nie mylę, sześciu osób zaczynam temat z rekrutacją. Więc tak, na czym będzie polegała się gra - obudziliście się w wielkim, poddziemnym mieście. Nigdzie nie widać wyjścia. Musicie się wydostać. 4* z was, po przybyciu tu dostała informacje jak się stąd wydostać. By się to jednak udało, musicie wyeliminować wszelkie przeszkody - w głównej mierze kultystów miasta. Oni będą "złymi". 4* z was będzie obdarzona wiedzą o tym co może wasz czekać w głębi tego miasta. Muszą się jednak pozbyć tych którzy wiedzą jak się wydostać. Będzie głosowanie. I teraz rzeczy ważniejsze - system przetrwania. Wy, jako gracze, jesteście skupieni w środku miasta, na dość sporym placu. Dookoła jest duża ilość budynków, straganów and shit, ale jest jeden szczegół - plac otacza mur. Którego bramy, stworzone z kamienia magmowego, otwierają się dwa razy dziennie. Raz by wyjść, raz by wejść. Do przeżycia będziecie potrzebowali -
- wody - coś pić musicie. Będzie raczej pospolita, ale brudna. Jednak tutaj wkracza chemik.
-leków - Gdy ktoś się w jakikolwiek sposób zrani podczas wyprawy będzie potrzebował leków. Rzadkie.
-Jedzenia - Jeść też musicie. Będzie w dużej mierze stare i spleśniałe, ale pospolite. Tu wkracza chemik.
- schronienia - Na wyprawach na których będzie górnik będzie można zbierać surowce potrzebne do budowania schronień. Takich poza placem. Żeby nie musieć rozpoczynać przygody od początku.
Dalej - każdy będzie miał wyposażenie - losowo -
Jednoręczny miecz+tarcza / łuk+kołczan+10strzał / Dwa jednoręczne topory.
Górnik będzie miał kilof.
Chemik swoją małą maszynerie.
Wyprawy będą się odbywały na TS'ie w okolicach 18-19.
Klasy
- Pospólstwo
-Górnik x2 - Na wyprawach z nim można zdobywać surowce niezbędne do budowania schronień.
-Chemik - gdy ktoś przyniesie zepsute/brudne zasoby on może je oczyścić.
-Strażnik - obdarzony mocą pozwalającą na oddzielenie duszy od ciała - podczas gdy ciało spoczywa niemożliwe do ruszenia dusza broni wybranej osoby - chroni przed byciem zamordowanym przez Kultystów.
-Matematyk - potrafi określić jak długo przeżyjecie na obecnie posiadanych zapasach - określa kiedy zaczniecie się odwadniać/podmierać z głodu.
- Ci którzy wiedzą jak się wydostać.
- Geniusz - może przekazać JEDNEJ osobie inf. o tym jak się stąd wydostać. Osoba wybrana dostanie informacje po śmierci Geniusza.
- Farciarz - shapeshifter. Jednak nie zawsze działa. Ma 60% na uniknięcie głosowania i 60% na uniknięcie śmierci na wyprawie.
- Kleryk - Może wskrzesić jedną osobę. Raz na 3 dni.
- Kultyści
- Krwiopijca - raz na dwa dni wysysa siły życiowej z jednej osoby = nie musi jeść przez następny dzień. Osoba poszkodowana zaś, musi zjeść ilość zbliżoną do 3 dni jedzenia, by przeżyć następny dzień.
- Plugawca - może zatruć porcje jedzenie/wody by sprawić, że zatruta osoba umrze za dwa dni od podania trucizny.
- Mistrz - może zahipnotyzować jedną osobę. Staje się ona członkiem kultystów.
Głosowania odbywają się raz na dwa dni.
Kultyści mogą co dwa dni ofiarę do zabicia.
Wyprawy codziennie (jeśli ogarnę) na TS'ie. Kanał mamy, jeśli Byczsek się zgodzi. Wyprawy odbywać się będą w okolicach 18-19.
Jakieś pytania?
Czy może mam zapodać po prostu normalne Wilkołaki/Dragonborna?