Hej, jak w temacie, w co ludzie grają? kupiłem kompa po roku przerwy od gier i zastanawiam się w co przyjemnego zagrać, zależy mi na dużej ilości graczy a tyle tych mmorpg/fps się nawaliło że nie mam pojęcia w co zagrać. Co polecacie? na b2p albo p2p narazie mnie nie stać :C
W co teraz ludzie grają?
Old School RuneScape jest popularne, o godzinie 16:04 jest 78 tysięcy graczy. Jak w USA wrócą z pracy/szkoły to jeszcze więcej będzie.
Gram od 11 lat w osrs i szczerze szukam czegoś bardziej “mmo”
Osrs polega w sumie na wszystkim ale gear mam, wszystko na 99, mam postacie “pure” do pvp itp… Nie mam za bardzo co tam robić.
Polecam też Elder Scrolls Online. Bardzo przypomina mi wlaśnie Runescape, tylko w lepsze grafice i bez scinania drzew. Tak to jest chyba wszystko to samo, lowienie ryb, gotowanie. Runescape ma troche wiecej opcji ale ESO jest dla mnie bardziej urzekający. 40 zł na allegro z dodatkiem morrowind to nie majatek ;p
Aktualnie ludzie nie grają w nic jeśli chodzi o MMO. Tutaj nic na rynku nie zmienia się od lat, masz WoWa, Final Fantasy, GW2, TESO, jakieś RuneScape i od biedy MapleStory 2 i na tym koniec.
F2p MMORPG to już w ogóle przeszły do mitów, można o nich opowiadać bajki dzieciom na dobranoc.
W sumie tematów masz tyle na forum, że zakładanie kolejnego to aż grzech. Jak już było wcześniej napisane to masz:
FF XIV
WoW
GW 2
TESO
BDO
I w sumie to tyle i albo płacisz abonament i gracz albo masz model b2p z item shopem i dodatkami które są płatne. Gry F2P oczywiście ktoś zaraz napisze, że w tą grają ludzie, że w tej jest ok ale to tytuły które albo są w fazie dogorywania albo zjada je P2W
Guardians of Ember Polecam teamowo
Maplestory 2 nadal jest tak popularne? czy pustki?
Aktualnie tylko TESO, nie ma nic lepszego.
Widzisz i wszystko to kwestia gustu bo jak dla mnie TESO niestety jest nieciekawe ze względu na skalowanie się świata do postaci przez co nie ma w ogóle odczucia jej rozwoju i wzrostu potęgi.