Klasy:
Snajper:Raz na 3 dni może oddać strzał
Medyk: Potrafi odratować od próby zabicia
1-3-próba udana
4-6- nieudana
Chorąży: Raz na 3 dni potrafi prześwietlić jedną osobę czy nie jest spaczona
Inżynier: Potrafi obsługiwać moduły statku. Klasa potrzebna w niektórych misjach
Obrońca x2- Potrafi ochronić jedną osobę. Zdolności tej można użyć raz na dzień
Reszta graczy dostaje klase marines. Jest to odpowiednik wieśniaka.
Spaczeni:
Kultysta Chaosu- Odpowiednik inżyniera.
Plugawca- Raz na 3 dni potrafi kogoś spaczyć.
1-3 - próba udana
4-6- próba nieudana
Avatar Khorna - Raz na 3 dni może użyć specjalnej zdolności szał. Wtedy też zabójstwo udaje się mimo ochrony strażnika.
Cele gry:
Fakt że statek w którym się znajdujecie utknął w osnowie zrodził wiele komplikacji. Wyładowania czarnej magii sprawiły iż wszystkie systemy statku padły oraz część z was poddała się spaczeniu. By wygrać nie wystarczy zabić swych przeciwników ale również uaktywnić moduły statku:
Moduł I-Maszynownia(4 osoby wymagane)
Silniki są wyłączone a wy dryfujecie w mrocznym wirze osnowy. Tylko ich uruchomienie pozwoli wam wydostać się. Lecz bez działającego generatora nic nie wskóracie.
Moduł II-Rdzeń Generatora(3 osoby wymagane)
Jest to serce statku. Tak długo jak jest wyłączony wszystkie systemy nie działają. Ale by dostać się tam potrzebujecie specjalnej karty dostępu która zaginęła wraz z waszym dowódcą. Gdzie tego nie wie nikt.
Moduł III- Sekcja Biokomor(6 osób wymagane-by zła strona mocy ją przejęła musi być min. 2 spaczonych)
Potrafi przywrócić jednego z was do życia co dwa dni. Ale strzeżcie się bo gdy spaczenie tam się wedrze nie ma odwrotu przed zgubnym wpływem chaosu.
Moduł IV-Zapomniane Tunele
Najmroczniejsza część statku. Tam też znajdowały się laboratoria badawcze Space Marines. Kto wie co tam znajdziecie..??
Jak zauważyliście by wygrać potrzebne są również opanowanie 4 modułów. Będą również przewidziane losowe eventy w związku z nimi. Sprawa najważniejsza to taka że wystarczy jedna osoba spaczona by sabotować działania reszty. Raz na dwa dni każda osoba spaczona ma w sobie ładunek esencji chaosu. Jeżeli jest w drużynie ekspedycyjnej może wtedy spaczyć dany moduł.
Głosowania:
Do 21 wszystkie głosy o umiejętnościach trafiają do mnie. Tak samo z głosowaniem na spalenie(Choć nie jest to wymagane). Głos na czerwono.
Na zielono głosujemy na osoby które mają wyruszyć na eksplorację modułów. Jeżeli wśród z nich znajduje się osoba spaczona to pisze mi na priv czy sabotuje działania ich grupy bądź przekazuje mroczny podarek części statku.
1.Koyiro
2.JuniorR
3.vanziom
4.Paweleqqk
5.facos14
6.nesquik
7.SquireComic
8.Cosiek
9.VampirLord
10.byczsek
11.Azrael
12.skajlan96
13.Sentriel
14.Askchael
15.Misiael
16.kakeru
17.AnubisKingPl
Rekrutacja:otwarta